امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۱۴۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سیدرضا افتخاری فعلا حق امضا ندارد که این موضوع با توجه به مدت زمان حضورش در استقلال به هیچ عنوان منطقی نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم آنلاین»، سید رضا افتخاری از زمانی که به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد، سعی کرد با استفاده از جمله‌هایی عجیب نام خود را به سر زبان‌ها بیندازد. افتخاری در همان اولین مصاحبه‌های خود اعلام کرد که باشگاه استقلال شانس آورده که او به عنوان مدیرعاملش انتخاب شده است ولی حالا با گذشت یک ماه از حضور او در این باشگاه اتفاق‌هایی برایش افتاده است که کمتر کسی آن را باور می‌کرد.

سیدرضا افتخاری فعلا حق امضا ندارد که این موضوع با توجه به مدت زمان حضورش در استقلال به هیچ عنوان منطقی نیست. معمولا افرادی که در راس مدیریت باشگاه‌ها قرار می‌گیرند حدود دو هفته زمان می‌برد تا مراحل اداری انتقال امضا به آنها انجام بشود اما  اینکه این پروسه برای افتخاری تا این حد طولانی شده است کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در این بین گفته می‌شود افرادی در باشگاه استقلال هستند که دوست دارند نفر اول تصمیم گیری‌ها باشند و به همین دلیل به محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان فشار می‌آورند که افتخاری هرچه زودتر از کار برکنار شود. افتخاری تا این لحظه حاضر نشده زیر بار تصمیم گیری‌های یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال برود و به همین دلیل شرایط او در این باشگاه کاملا در خطر است.

جالب است که بدانید بیش از یک ماه است که حساب‌های باشگاه استقلال مسدود شده است و کسی هم پیگیر این ماجرا نیست تا فشارها روی افتخاری در آغاز کارش بسیار زیاد باشد.

در حال حاضر تاریخ جدید چک‌های بازیکنان استقلال در حال فرارسیدن است و نکته جالب این است که افتخاری حق امضا ندارد و از همه این‌ها گذشته حساب‌های باشگاه استقلال هم مسدود است و این موضوع می تواند دردسری بزرگ برای سرپرست جدید باشگاه استقلال باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها