أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۸۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
مجموعه تلويزيوني "ديوار" به كارگرداني سيروس مقدم و تهيه كنندگي الهام غفوري از امشب به روي آنتن شبكه يك سيما مي رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، با اتمام مجموعه 28 قسمتي چرخ فلك، بازپخش سريال تلويزيوني ديوار از امشب سيزدهم شهريور آغاز خواهد شد.


اين سريال اجتماعي - پليسي محصول سال 1391 است كه در 13 قسمت 48 دقيقه اي از شنبه تا چهارشنبه هر شب حوالي ساعت 22:15 پخش خواهد شد.

ديوار به قلم سعيد نعمت الله است كه آتيلا پسياني، مهدي سلطاني، فريبا كوثري، مهرداد صديقيان، كامران تفتي، تينا آخوند تبار، جمشيد صفري، حميد رضا هدايتي، الهه حسيني، امير حميدزاده و عليرضا مهران در آن ايفاي نقش كردند.

در خلاصه داستان مجموعه تلويزيوني ديوار آمده است: جميل، رييس يك باند تبهكاري است كه توسط همسر خواهرش سرهنگ يونس سبزي به زندان افتاده است و در آستانه رهايي از زندان، از دلبستگي ميان دخترش با پسر سرهنگ سبزي مطلع مي گردد. او با اين كه كينه و نفرت نسبت به يونس سراسر وجودش را گرفته است، با ازدواج فرزاندانشان موافقت مي كند. او كه در تمام اين مدت سال ها به انتقام فكر مي كرده در روز عقد دخترش از زندان آزاد مي شود و ... 

تكرار اول اين سريال ساعت 2:30 بامداد و تكرار دوم آن هم حوالي ساعت 15 روز بعد پخش خواهد شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها