أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۹۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به مصدومیت 51 نفر در حادثه سیل و طوفان در استان گلستان و مازندران گفت: نیروهای هلال‌احمر در این حوادث به بیش از 11 هزار نفر در 152 شهر و روستا امدادرسانی کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ناصر چرخساز در ارتباط با گزارش امدادرسانی در سیل و طوفان طی 48 ساعت گذشته اظهار داشت: 5 استان اردبیل، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و مازندران متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده و 21 شهرستان نیز گرفتار این حادثه هستند.

وی افزود: 11هزار و 657 نفر در  152 شهر و روستا امدادرسانی شدند و حدود 40 نفر از طریق برپایی 10 دستگاه چادر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات از مصدوم شدن 51 نفر به دلیل سیل و طوفان طی این مدت خبر داد و اعلام کرد:‌ 48 نفر از مصدومان مربوط به استان مازندران و 3 نفر نیز ساکن استان گلستان بوده‌اند همچنین 7 نفر در این دو استان جان خود را از دست داده‌اند.

چرخساز با بیان اینکه 57 واحد مسکونی از آب تخلیه شده و 4 دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شده است،‌گفت: بیش از 14 هزار و 750 کیلوگرم نایلون جهت کمک به حادثه‌دیدگان توزیع شده و امدادرسانی همچنان در استان مازندران ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها