کد خبر: ۳۹۲۰۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان معتقد كه اين تيم در بازي با چين كار سختي در پيش خواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598، جلال طالبي در مورد پيروزي تيم ملي مقابل قطر به خبرنگار ورزشي تسنيم گفت: مهمترين موضوع گرفتن سه امتياز بود، اما چيزي كه باعث شد ايران بازي ضعيفي انجام دهد، تبليغ زيادي بود كه از سوي تيم ملي و رسانه‌ها براي اين بازي صورت گرفت. ما بازي با قطر را خيلي بزرگ كرديم و در نهايت لطمه هم ديديم. درست است كه سه امتياز را گرفتيم، ولي يك بازي سرگردان را انجام داديم.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان در ادامه افزود: بازيكنان ما در اين مسابقه با دلهره و استرس بازي كردند كه البته اين موضوع در بازي با چين كمتر خواهد شد. ما نبايد دنبال دشمن‌تراشي باشيم. اين كار اصلاً خوب نيست. به جاي دشمن‌تراشي بايد خودمان را از لحاظ فني قوي كنيم، نه اينكه بگوييم حريف ما هويت ندارد.

وي با اشاره به ديدار روز سه‌شنبه تيم ملي فوتبال كشورمان با چين اظهار داشت: ما در بازي با قطر براي برد وارد زمين شديم، ولي در بازي با چين احتمالاً دنبال بازي تدافعي و استفاده از ضدحملات خواهيم بود. البته ما بازي سختي در چين داريم، چرا كه آنها دنبال جبران باخت به كره هستند. من معتقدم مساوي در چين هم نتيجه خوبي براي تيم ملي خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها