يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۱۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
رئیس جمهور روسیه در سخنانی بر ادامه مذاکرات مسکو با واشنگتن بر سر بحران سوریه تاکید کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری در نشست گروه 20 در چین، تاکید کرد: مسکو به مذاکره با واشنگتن درباره سوریه ادامه خواهد داد و با دولت سوریه و شریک خود ایران نیز مشورت خواهد کرد.

پوتین در ادامه تصریح کرد: مذاکرات ما با واشنگتن و آنکارا درباره اوضاع سوریه به طور مداوم ادامه دارد و ما از هیچ اقدامی خارج از قوانین بین المللی حمایت نخواهیم کرد.

رئیس جمهور روسیه درباره وضعیت تولید نفت ایران نیز گفت: افزایش تولید نفت ایران تا سطح قبل از اعمال تحریمهای بین المللی، مساله ای عادلانه است و تعارضی با بحث فریز کردن تولید ندارد.

پوتین درباره روابط ایران و عربستان نیز اظهار داشت: روسیه در روابط بین ایران و عربستان سعودی دخالت نخواهد کرد.

‎پوتین در ادامه آمریکا را یک شریک مهم برای روسیه در مسائل امنیتی ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که روابط مسکو و واشنگتن به طور کامل به حالت عادی بازگردد.

وی افزود: من امیدوارم که مذاکره درباره مساله تحریمها یک روز اتفاق بیفتد و همین طور عادی سازی کامل روابط، از جمله با آمریکا که یک شریک بسیار مهم برای ما است.

پوتین اظهار داشت: با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره مساله تحریمها در جریان نشست گروه 20 مذاکره کردیم و هیچ دلیلی ندیدم که به طور تفصیلی درباره این مساله مذاکره کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها