کد خبر: ۳۹۲۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
حضور تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي در هتل پارس تبريز سبب ازدحام بسيار هواداران دو تيم براي گرفتن عكس يادگاري و ايجاد بي نظمي بسيار شده بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حالي كه تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي امروز قرار است به مصاف هم بروند اما به دليل اينكه بازيكنان دو تيم در يك هتل مستقر هستند حاشيه‌هاي جالبي به وجود آمده است.

بازيكنان پرسپوليس پس از رسيدن به تبريز در هتل پارس اين شهر مستقر شدند و تراكتوري‌ها هم در اين هتل حضور دارند. 

اين موضوع باعث شده تا بازيكنان و مربيان دو تيم برخورد گرمي با يكديگر داشته باشند. 

سروش رفيعي بازيكن تيم تراكتورسازي بيشتر از ساير بازيكنان با مهدي طارمي به خوش و بش پرداخت و از طرف ديگر بازيكناني مثل خالد شفيعي، محمد ايرانپوريان و .. از جمله بازيكنان تراكتورسازي بودند كه با پرسپوليسي‌ها به گرمي خوش و بش كردند. 

اين ورود بازيكنان دو تيم باعث شد تا هواداران زيادي به هتل آمده و خواهان گرفتن عكس يادگاري با سرخپوشان شوند كه اين مسئله باعث به وجود آمدن بي نظمي زيادي در لابي هتل پارس شده بود. همچنين برانكو و قلعه نويي برخورد گرمي با يكديگر داشتند و لحظاتي با هم به خوش و بش مشغول شدند. 

همچنين حراست هتل پارس تبريز به يكي از افرادي كه چند وقت اخير در اطراف پرسپولسيي‌ها حضور داشت و صحبت زيادي در مورد او بود تذكر داد كه هتل را ترك كند و اما اين فرد مدعي شد كه با پرسپوليسي‌ها كاري ندارد و براي ديدن محمد نوري و محسن بنگر كه سابقه حضور در پرسپوليس را دارند و امسال در تراكتورسازي بازي مي‌كند آمده است.

مصطفي آجرلو، مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز كه امروز صبح از تهران به تبريز آمده بود نيز در محل اردوي تيمش حضور يافت و با برانكو هم برخورد گرمي داشت.

ديدار تيم‌هاي تراكتورسازي و پرسپوليس از هفته پنجم ليگ برتر از ساعت 17 و 15 دقيقه در ورزشگاه اختصاصي تراكتورسازي برگزار مي‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها