کد خبر: ۳۹۳۲۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، توقف استقلال مقابل ماشین‌سازی امیدها را برای ادامه کار این تیم در لیگ و گرفتن نتیجه، کمرنگ کرد. رضا حسن زاده یکی از قدیمی‌های استقلال در ارتباط با این مساله می‌گوید: «در نیمه اول استقلال بد بازی نکرد و چند موقعیت هم به دست آورد، اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردند.

شاید ما بتوانیم بگوییم این مساله به دلیل شهرآورد جمعه است که بازیکنان می‌خواستند مصدوم یا محروم نشوند و این احتمال وجود دارد که این مساله باعث افت استقلال شده باشد. شاید هم منصوریان به بازیکنانش گفته بود کاری به شهرآورد نداشته باشند، اما بازیکنان نتوانستند آن عملکرد خوب را در زمین انجام دهند.

در نیمه دوم هافبک‌های استقلال کم تحرک بودند و با این روند بازی علیرضا منصوریان را سکته خواهند داد و او شانس آورد که سکته نکرد! مگر می‌شود هافبک‌های استقلال این‌قدر کند و بی‌حرکت باشند؟ اینها ضعف است که بازیکنان نمی‌توانند دو پاس به فورواردها بدهند و واقعا تعجب می‌کنم که آنها اینطور بازی کردند.

اگر بگویند به خاطر 28 روز تعطیلی لیگ بوده، سوال من این است که آیا سایر تیم‌ها تعطیل نبودند؟ اگر تعطیلی بوده برای همه تیم‌ها بوده است، هافبک‌های استقلال به هیچ عنوان نتوانستند انتظاراتی که از آنها می‌رود را برآورده کنند. وقتی هم هافبک ندود، این فشار به خط دفاع می‌آید.»

حسن‌زاده درباره بازی شهرآورد هم می‌گوید: «شک نکنید استقلال با این نوع فوتبال در شهرآورد بازنده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها