أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۶۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني اصفهان گفت: شب گذشته پس از برخورد موتور سيكلت با 2 سرنشين‌ آقا و خانم با پيكان وانت و واژگوني موتور، خودرو بي‌ام‌دبليو با سرنشين زن برخورد و وي را در فاصله 20 متر در زير ماشين تا توقف مي‌كشد.

به گزارش پایگاه 598، محمد شريعتي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تصادف شب گذشته در بزرگراه شهيد صياد شيرازي اظهار كرد: ساعت 22:05 بر اثر برخورد خودرو پيكان وانت با يك موتور سيكلت و يك دستگاه بي ام دبليو شاسي بلند روبروي خيابان كوثر يك خانم جوان در زير خودرو بي ام دبليو گير مي‌افتد.

وي در تشريح اين حادثه گفت: پس از برخورد موتور سيكلت كه سرنشين‌هاي آن يك زن و شوهر بودند با پيكان وانت و واژگوني موتور، خودرو بي ام دبليو با زن كه حدود 35 سال داشت برخورد و وي را در فاصله 20 متر در زير ماشين تا توقف مي‌كشد.

مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني شهرداري اصفهان با اشاره به اطلاع واحدهاي امدادي آتش‌نشاني از اين حادثه عنوان كرد: پس از اطلاع اكيپ‌هاي امداد و نجات ايستگاه 4 و 5 و افسر كشيك وقت به محل اعزام مي‌شوند و با استفاده از تجهيزات نجات و بالشتك‌هاي پيشرفته پنوماتيك اقدام به بلند كردن خودرو بي ام دبليو و آزادسازي زن جوان از زير آن مي‌كنند.

وي از خروج زن جوان و زنده ماندن او خبر داد و گفت: مأموران آتش‌نشاني پس از اينكه به طور معجزه‌آسايي زن جوان را از زير خودرو خارج كردند وي را براي انجام اقدامات درماني تحويل مأموران اورژانس دادند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها