کد خبر: ۳۹۵۰۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
هافبك پيشين تيم ملي، پرسپوليس و استقلال روز جمعه بايد با پيراهن تيم قشقايي و در جام حذفي، مقابل پرسپوليس به ميدان برود.

به گزارش پایگاه 598، مهدي شيري، هافبك بازيساز تيم قشقايي در گفت‌وگو با تسنيم، به تشريح شرايط حريف پرسپوليس در مرحله سوم رقابت‌هاي جام حذفي پرداخت و گفت: اين تيم متعلق به ايل‌نشين‌هاي قشقايي است. مسئولان و در واقع صاحبان اصلي اين باشگاه، ترك‌زبان شيراز و اصفهان هستند و مي‌خواهند به‌صورت كاملاً حرفه‌اي باشگاهداري كنند.

شيري ادامه داد: هدف اين باشگاه، رسيدن به ليگ يك و سپس كسب سهميه ليگ برتر است. ما تيم بسيار خوبي داريم كه شامل بازيكنان باتجربه فوتبال شيراز و جوانان آينده‌دار است. البته به‌غير از من، از جمع بازيكنان سابق ليگ برتري، حسين كوشكي هم در كنار ماست. قوم قشقايي بيش از چهار ميليون نفر جمعيت دارد كه اين باشگاه نيز نماينده اصلي آن قوم است. ما هم مي‌خواهيم از نام اين ايل و قوم دفاع كنيم.

اين بازيكن كه 38 سال سن دارد، تصريح كرد: چند سالي دور از هياهوي فوتبال بودم و كسي نامي از من نمي‌شنيد، اما اين روزها كه نام تيم قشقايي به ميان آمده است، رفقاي قديمي تماس‌هاي بيشتري دارند. خيلي‌ها به من مي‌گويند از آن تيم معروف پرسپوليس كه قهرمان جام حذفي شد، اشپيتم آرفي هر روز جوان‌تر مي‌شود و من هر روز پيرتر مي‌شوم و مو و ريشم زودتر سفيد شده است، ولي همين حالا هم كاملاً آماده هستم. در ضمن آرفي به‌طور كلي آدم خوشگذراني است و به اين زودي‌ها پير نمي‌شود، اما من و ساير بازيكنان آن تيم، چون زياد حرص و جوش خورديم، زودتر هم پير شديم.

شيري در مورد بازي روز جمعه مقابل پرسپوليس افزود: بازي جام حذفي اين‌طور نيست كه يك تيم به راحتي بگويد ما برنده خواهيم شد يا تيم ديگر بگويد ما حتماً مي‌بازيم. هر تيمي براي كسب برد، انگيزه‌هاي خودش را دارد. ما مي‌دانيم كه پرسپوليس مدعي قهرماني در ليگ و جام حذفي است و ملي‌پوشانش را در اختيار ندارد، اما آنها هميشه خطرناك هستند. پرسپوليسي‌ها هم بايد بدانند ما از حمايت هواداران‌مان بهره مي‌بريم و مي‌خواهيم در اين بازي به پيروزي برسيم.

وي در خصوص تماشاگران شيرازي گفت: من مطمئنم يك اتفاق جالب در روز جمعه رخ مي‌دهد و به‌خاطر اين بازي، سكوهاي ورزشگاه حافظيه شيراز به‌صورت كامل پر مي‌شود. البته پرسپوليس در شيراز طرفداران بسيار زيادي دارد، اما قشقايي‌ها هم قول داده‌اند به ورزشگاه بيايند و انتظار داريم آنها حمايت كاملي از ما داشته باشند. قوم قشقايي، مردم مهرباني دارد و شايد بتوانند از پنجشنبه شب، ورزشگاه حافظيه شيراز را براي اين بازي پر كنند.

مهدي شيري در پايان تصريح كرد: قطعاً در بازي مهم مقابل پرسپوليس تماشاگران ما را تنها نمي‌گذارند و با هيجان و شوقي كه به ورزشگاه مي‌آورند،‌ به بازيكنان جوان ما انگيزه مي‌دهند تا به برد برسيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها