يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۴۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
از ديد سرمربي تيم فوتبال سايپا رقابت‌هاي جام حذفي فرصت خوبي براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسياست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، حسين فركي پيش از ديدار تيمش در مرحله سوم رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي كشور بين تيم‌هاي سايپا و بادران نوين تهران در نشست خبري با تبريك هفته دفاع مقدس و تسليت پيشاپيش محرم حسيني و سالگرد درگذشت هادي نوروزي گفت: بايد براي منصور پورحيدري آرزوي سلامتي بكنم. ما براي اولين ديدار جام حذفي مقابل تيم بادران آماده‌ايم و اين رقابت‌ها را يك فرصت مي‌بينيم براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا. ما با اين نگاه وارد جام حذفي مي‌شويم و مانند خيلي از تيم‌ها انگيزه قهرماني خواهيم داشت. براي بازي فردا هم آماده‌ايم و اميدوارم مقابل بادران نتيجه خوبي بگيريم.

وي ادامه داد: اعضاي گروه فني ما تيم بادران را آناليز كرده‌اند و شناختي از اين تيم داريم. البته نه شناخت كامل مانند شناخت از تيم‌هاي ليگ برتري، اما از حريف‌مان شناخت داريم. ما براي جام حذفي هدف داريم و هدف‌مان هم قهرماني و كسب سهميه است.

سرمربي تيم فوتبال سايپا درباره اينكه آيا اولتيماتومي به او داده شده است يا نه و گويا خودش هم از نتايج تيمش رضايت ندارد، گفت: آن‌طور نيست كه ما صددرصد از نتايج ناراضي باشيم. نتايج ما 50-50 بوده است. ما در ديدار برابر پرسپوليس خوب بازي كرديم و روي غافلگيري گل خورديم، در ديداري كه ميزبان بوديم، اما عملاً ميهمان بوديم. در بازي مقابل ذوب‌آهن از حريف پيش بوديم و روي يك ضربه ايستگاهي بازي به تساوي كشيده شد. ما سياه‌جامگان را خارج از خانه شكست داديم و در بازي با استقلال خوزستان هم ما از حريف‌مان پيش بوديم و بازي مساوي شد. در ادامه وقفه در ليگ شرايط ما را سخت كرد. به‌نظرم اگر تا الان 10 يا 11 امتياز مي‌گرفتيم، راضي‌كننده بود.

فركي ادامه داد: بحث مقايسه‌اي نيست، اما نسبت به خيلي از حريفان كه در جدول هستند، ما توانسته‌ايم در رتبه خوبي قرار بگيريم. با اين حال ما تيمي داريم كه در حال شكل گرفتن است و از مديريت تا كادر فني و بازيكنان تغيير كرده‌اند كه كم كم در حال هماهنگي هستيم. من هم مانند مديرعامل باشگاه به اين دليل از نتايج رضايت ندارم كه انتظارم از تيمم بالاتر بوده است. در مجموع عملكرد فني ما تا به اينجا بد نبوده است. در بازي با فولاد ما برنده بوديم كه به يكباره غافلگير شديم و در نهايت توانستيم بازي را مساوي كنيم و در بازي با صبا هم اتفاقاتي افتاد كه به‌نظرم داور سه پنالتي ما را نگرفت. در برنامه 90 هم از اين سه پنالتي ما فقط يك صحنه را نشان دادند.

وي درباره داوري ديدار با صبا گفت: هيچ مشكلي با هيچ داوري ندارم و هميشه سعي كردم اعتراضي نكنم تا داوران كارشان را پيش ببرند. در اين چند سال 80 درصد قضاوت‌ها به ضرر من بوده و هيچ‌وقت اعتراضي نكردم. اعتراض من به نوع قضاوت‌هاست و به‌نظرم با كارشناسي هم پنالتي ما بر نمي‌گردد. ليگ برتر جاي آزمون و خطاي داوران نيست و شايد ليگ‌هاي دسته دوم و اول جاي بهتري براي ميدان دادن به داوران جوان باشد. بايد اين را در نظر گرفت كه اشتباه داور با مربي و بازيكن فرق دارد. اشتباه داور به‌صورت فردي شايد فقط براي خودش نهايتاً دو جلسه محروميت داشته باشد، اما زحمات يك تيم را به باد مي‌دهد و روند خوب يك تيم با قضاوت اشتباه خراب مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال سايپا با بيان اينكه اگر يك هفته مانده به بازي تيمش مقابل صبا گل عنايتي مردود اعلام شده نبايد در بازي با آنها اين اشتباه جبران شود، تصريح كرد: داوران نبايد اشتباه هفته گذشته را در بازي هفته بعدي‌شان  جبران كنند. البته من ايمانم را نمي‌دهم كه داوران براي صبا جبران كرده‌اند، اما مي‌گويم كه ما نبايد تاوان اشتباهات بازي‌هاي قبلي را بدهيم. داوران بايد با دقت بيشتر ميزان اشتباه‌شان را پايين بياورند و تمركز بيشتري روي كارشان داشته باشند. ما كه هواداراي نداريم، اما تيم‌هايي كه هوادار دارند ممكن است با اشتباهات داور از شدت ناراحتي خواب‌شان نبرد. من هيچ وقت كنار زمين به داور اعتراض نمي‌كنم اما خيلي از مربيان اين كار را مي‌كنند كه تا به امروز هيچ برخوردي هم با آنها نشده است. من هم اگر اين كار را كنم هم‌رده آنها قرار مي‌گيرم، چون اعتراض كردن كاري ندارد. بايد در اين خصوص فرقي ميان مربيان وجود داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها