کد خبر: ۳۹۶۹۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، تيم ملي ايران در حالي موفق شد در تاشكند با يك گل از سد ازبكستان بگذرد كه تك گل كشورمان را جلال حسيني با ضربه سر به ثمر رساند. چنانكه از قبل هم پيش‌بيني مي‌شد، ضعف لوبانف روي توپ‌هاي هوايي كار دست ازبك‌ها داد و باعث شد اين تيم سه امتياز بسيار حساس خانگي را از دست بدهد. لوبانف فصل گذشته هم در پرسپوليس گل‌هاي زيادي روي توپ‌هاي هوايي دريافت كرد كه شش امتياز به اين تيم ضرر زد.

فوزيل موسي‌اف (دو امتياز)

در هفته هجدهم و در دقيقه نهم بازي پرسپوليس و سپاهان، فوزيل موسي‌اف روي يك كرنر ارسالي از سمت راست خيلي راحت با يك ضربه سر ساده دروازه لوبانف را باز كرد. اين مسابقه در نهايت با نتيجه مساوي دو بر دو به پايان رسيد.

مرتضي تبريزي (دو امتياز)

هفته نوزدهم در حالي كه پرسپوليس مي‌رفت تا با با يك پيروزي شيرين دو بر يك برابر ذوب‌آهن فولادشهر را ترك كند، مرتضي تبريزي در دقيقه94 دروازه قرمزها را باز كرد و كار را به تساوي كشاند. او روي يك ارسال تيز از سمت راست، با يك ضربه سر چكشي دروازه لوبانف را باز كرد؛ خيلي شبيه به ضربه‌اي كه جلال حسيني زد.

مهدي دغاغله (دو امتياز)

در هفته بيست‌ويك، يك بار ديگر ضعف لوبانف روي توپ‌هاي هوايي دو امتياز شيرين را از سرخپوشان گرفت. در دقيقه92 بازي با سايپا، توپ ارسالي روي دروازه پرسپوليس با تعلل گلر و مدافعان اين تيم، به شكلي عجيب با ضربه سر مهدي دغاغله وارد دروازه شد. لوبانف بعد از دريافت اين گل، موقتا از تركيب پرسپوليس كنار رفت.

داريوش شجاعيان (تفاضل گل)

اوج تزلزل لوبانف روي توپ‌هاي هوايي در بازي ماقبل آخر برابر گسترش فولاد نمايان شد. در دقيقه88 اين بازي، توپ ارسالي از سمت راست براي چند ثانيه با ارتفاع زياد موازي با خط دروازه پرسپوليس روي آسمان بود، اما لوبانف نتوانست اثر مناسب را روي آن بگذارد تا در يك رفت و برگشت، شجاعيان دروازه را باز كند. اين گل باعث نشد پرسپوليس امتياز از دست بدهد، اما در بحث تفاضل گل لطمه بدي به قرمزها زد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها