يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۳۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۶ آبان ۱۳۹۵
دوپینگ یکی از قهرمانان تیم ملی تکواندو از سوی مسئولان فدراسیون جهانی مثبت اعلام شده و مسئولان ایرانی هیچ واکنشی به این موضوع نشان ندادند.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی تکواندوی ایران اواخر سال گذشته برای آماده سازی ملی پوشان ایرانی در یکی از رقابت‌های جام آزاد (فجیره ) حضور پیدا کرد و پس از پایان این رقابت‌ها مسئولان برگزاری این مسابقات از برخی نفرات تست دوپینگ گرفتند. متأسفانه پس از چند ماه دوپینگ یکی از ورزشکاران ایرانی مثبت اعلام شد و این موضوع به مسئولان فدراسیون کشورمان نیز اعلام شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، این تکواندوکار با سابقه تیم ملی کشورمان با تصمیمات مسئولان فدراسیون جهانی به دلیل مثبت بودن تست دوپینگ‌اش به مدت 4 سال از فعالیت در تمام رویداد‌های داخلی و خارجی محروم شده است.

15 فروردین 95 این موضوع به مسئولان فدراسیون ایران اعلام شده و حتی مدت محرومیت این ورزشکار(ا-ع) نیز مشخص شده است. مسئولان فدراسیون جهانی به فدراسیون تکواندوی ایران در همان مقطع اعلام کرده‌اند که برای دفاع از حق این ورزشکار می‌توانند اعتراض کنند، اما گویا آنها دوپینگ وی را مرتبط به داروهای بیماری که او داشته مرتبط دانسته‌اند، اما مسئولان فدراسیون جهانی این بهانه را نیز رد کرده‌اند.

در تست دوم نیز جواب آزمایش دوپینگ این ورزشکار مثبت اعلام شده است، اما طبق آخرین خبرها این ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر همچنان فعالیت می‌کند، اما در مدت چند ماه گذشته دیگر در اردوهای تیم ملی حضور نداشته است. این در حالی است که او یکی از ملی پوشان فعال در اردوی تیم ملی بوده است که در تمامی اعزام‌های تیم ملی بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها