أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۴۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۷ آبان ۱۳۹۵
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر شجونی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر شجونی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
 
متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر شجونی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
اینجانب ضایعه درگذشت ایشان را که از پیشکسوتان مبارزه با استبداد ستمشاهی و از همراهان نهضت اسلامی بود تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
حسن روحانی
رییس‌ جمهوری اسلامی ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها