يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۶۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
من معتقدم آندو کم کم باید به فکر خداحافظی از تیم ملی باشد و در شرایط خوب از این تیم برود. ما نباید زحمات او را برای تیم ملی فوتبال ایران نادیده بگیریم. آندو بازیکن بزرگی است، ولی فوتبال همیشه قواعد خاص خودش را دارد و هر بازیکنی به مرز بازنشستگی نزدیک می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، هافبک پیشین و تکنیکی تیم ملی فوتبال ایران و استقلال معتقد است که آندرانیک تیموریان باید کم کم از تیم ملی خداحافظی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، نامجومطلق راجع به خط خوردن آندرانیک تیموریان از لیست تیم ملی که برای اولین‌بار اتفاق افتاده ، اظهار داشت: آندو در یکی دو بازی اخیر در ترکیب قرار نداشت و کی‌روش در ادامه جوانگرایی در تیم ملی، تغییراتی را در خط هافبک ایجاد کرد. در این پست سعید عزت‌اللهی بازی می‌کند و عرصه برای آندو تنگ شده است. البته تجربه او هم به درد تیم ملی می‌خورد و شاید کی‌روش هم به این موضوع فکر کرده که بازی تیم ملی راحت است و می‌خواهد ترکیب تیم را جوان‌تر کند.

چهره سرشناس استقلال،خواستارخداحافظی آندو از تیم ملی شد

وی در خاتمه تصریح کرد: من معتقدم آندو کم کم باید به فکر خداحافظی از تیم ملی باشد و در شرایط خوب از این تیم برود. ما نباید زحمات او را برای تیم ملی فوتبال ایران نادیده بگیریم. آندو بازیکن بزرگی است، ولی فوتبال همیشه قواعد خاص خودش را دارد و هر بازیکنی به مرز بازنشستگی نزدیک می‌شود.

 مجید نامجومطلق در مورد شرایط تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و بازی با سوریه گفت: بنظرم ما باید صعود تیم ملی را قطعی بدانیم، چون راه مهمی را طی کرده و نتایج خوبی گرفته‌ایم. با این حال این نباید باعث شود که بقیه بازی‌ها را ساده بگیریم و بی‌انگیزه باشیم. بازی با سوریه بسیار حساس است، آنها تیمی فیزیکی و دونده هستند و مطمئناً باید مقابل چنین تیمی با انگیزه بازی کنیم. اگر سوریه را ببریم تقریباً خیال‌مان بابت صعود راحت خواهد شد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه با اشاره به غیبت سردار آزمون و احسان حاج‌صفی در دیدار سوریه - ایران خاطر نشان کرد: هر بازیکنی در این شرایط می‌تواند کمک حال تیم ملی باشد، ولی به هر حال شاخصه مهم تیم کی‌روش این است که بازیکنان فاصله کمی با یکدیگر دارند. من معتقدم دیگر بازیکنان می‌توانند جای سردار و حاج‌صفی را پر کنند، هرچند که آنها هم بازیکنان باارزشی برای تیم ملی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها