يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۶۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
جنبش مقاومت اسلامي "حماس" به سفر هيئت رسانه‌اي مراكشي به سرزمين‌هاي اشغالي ۱۹۴۸ واكنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، جنبش مقاومت اسلامي "حماس" سفر هيات رسانه اي مراكشي به سرزمين هاي اشغالي 1948 را كه با هدف عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي و بهبود وجهه اين رژيم در رسانه هاي عربي صورت گرفت، محكوم كرد.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني فلسطين، سخنگوي حماس طي بيانيه‌اي كه نسخه‌اي از آن به مركز اطلاع‌رساني فلسطين نمابر شد، اعلام كرد كه اين سفر در سايه تشديد تجاوزات دشمن صهيونيستي عليه ملت فلسطين و پاكسازي نژادي در سرزمين‌هاي اشغالي صورت مي‌گيرد.

فوزي برهوم تاكيد كرد كه سفر هيئت مذكور به مثابه خيانت به ملت و آرمان فلسطين و جريحه دار كردن احساسات اعراب، مسلمانان، دوستداران و حاميان مساله فلسطين و همچنين تشويق اسرائيل به تشديد جنايات و تجاوزاتش عليه فلسطينيان است.  

وي خاطرنشان ساخت كه رژيم صهيونيستي نماد تروريسم و نژاد پرستي و تندرويي در جهان است، اين هيئت بايد به جاي تلاش در راستاي عادي سازي روابط با اسرائيل در جهت منزوي كردن آن و رسواسازي جنايتش تلاش كند.

برهوم از تمامي طرف‌هايي كه با رژيم اشغالگر قدس رابطه دارند خواست تا مناسبات خود را با اين رژيم قطع كنند و از هرگونه تعامل و ارتباط با آن خودداري ورزند.

سخنگوي حماس همچنين خواستار بسيج ظرفيت هاي امت براي حمايت از ملت فلسطين و حقوق و اصول و آرمان هاي اين ملت شد.

راديو رژيم صهيونيستي گزارش داد كه يك هيئت رسانه‌اي مراكشي 7 نفره امروز دوشنبه وارد سرزمين‌هاي اشغالي 1948 شد. اين هيئت مهمان وزارت خارجه اسرائيل مي‌باشد و قرار است با تعدادي از وزيران كابينه بنيامين نتانياهو، نمايندگان كنست و قضات ديوان عالي اسرائيل ديدار كند.

سخنگوي عربي وزارت خارجه رژيم صهيونيستي گفت كه اين هيئت از شهر قدس، شمال سرزمين‌هاي اشغالي 1948 و مناطق مجاور نوار غزه بازديد مي كند تا خبرنگاران را در جريان رخدادهاي اين مناطق قرار دهد.

حسن كعبيه تصريح كرد كه اين اقدام با هدف بهبود وجهه اسرائيل در مراكش صورت مي‌گيرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها