کد خبر: ۴۰۰۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
عملیات جدید از انگلیس آغاز شد
به هر حال همه باید توجه داشته باشند که با درآمد کشاورزی نمی توان چندین سال در آکسفورد تحصیل کرد و بر سر میزهای چند هزار پوندی جلسات هماهنگی فتنه گران را برگزار کرد.

"صراط" - امروز یکی از سایت های ضد انقلاب وابسته به حلقه لندن که پیش از این گفته می شد ارتباطات نزدیکی با "مهدی هاشمی" فرزند هاشمی رفسنجانی دارد، شبهاتی را در مورد مدارک تحصیلی فرهاد دانشجو رئیس کنونی دانشگاه تربیت مدرس و کاندیدای منتخب ریاست بر دانشگاه آزاد وارد کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در همه گزاره های مورد تاکید این سایت، اطلاعاتی از سایت دانشگاه تربیت مدرس مورد استناد قرار گرفته و سعی شده است مدرک "دکتری" دانشجو و حتی برادران اش (!) فاقد اعتبار نشان داده شود.

فارغ از این که فرهاد دانشجو که اکنون خود ریاست یکی از مهم ترین دانشگاه های کشور را برعهده دارد به شبهات بی پایه و سطحی این سایت ضد انقلاب پاسخ خواهد داد یا خیر، ذکر این نکته جالب توجه است که تشکیک در مدرک دکترای یک فرد با سابقه علمی چندین و چند ساله و شهره به آموزش علمی می تواند مانع از ریاست وی بر دانشگاه آزاد شود؟!

به نظر می رسد تیم های حقوقی و غیر حقوقی "مهدی" این بار نیز به کمک هاشمی رفسنجانی شتافته اند تا برای عدم تمکین به قانون چندین و چند باره ایشان، دلیل تراشی کنند.

هاشمی رفسنجانی که بارها سرنوشت خود را به آینده نامعلوم و پرغبار فرزندانش گره زده است توجه کند که این ایستادگی در برابر قانون تا همین جای کار هم به نابودی وجه و شخصیت ایشان در جامعه دامن زده است. سرعت دادن به روند ناامیدی ملت از بازگشت هاشمی به دامان ملت بی شک عواقب سختی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
باربد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
من قصد نداشتم نظری بدم اما احساس کردم شاید کمکی باشه برای این که شما شاید از خواب بیدار بشی.
طرفداری شما از یک فرد کلاه بردار که چندین سال سر دانشجوهاش کلاه گذاشته و دروغ گفته ان هم بی هیچ استدلالی و فقط با تهمت و استفاده از فحاشی نشان از تهی بودن دسهای شماست . اگر شما حرفت حق بود شما هم استدلال بیار دلیا بگو.
پیامبر بزرگ ما میفرماید اگر میتوانید ایه ای چون قران بیارید " یعنی جواب یک حرف و اندیشه با همون ابزار.
شما هم لطفا" در مورد این سه استدلال وارده سه جواب مستند بدید
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
متن نامه های آقای توکلی مورد که تقاضای بورسیه کرده ! در حالی که هنوز لیسانس نداشته در اینتر نت موجود است

لطفا /مدرک تحصیلی توکلی/ را در اینترنت جسجو کنید به نکات جالبی میرسید.
تصاویر + مدرک تحصیلی توکلی غیر قانونی است / امضای وزیر اصلاح ...
مدعی مدرک دیگران، مدرکش مشکل دار شد!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها