امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۰۱۲۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
سریع‌ترین مرد جهان از آغاز حرفه فوتبال خود زیر نظر توماس توخل در بوروسیا دورتموند و بازی در منچستریونایتد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، گاردین نوشت: یوسین بولت بار دیگر تاکید کرد می‌خواهد به یک فوتبالیست حرفه‌ای تبدیل شود. بولت پیشتر اعلام کرده بود بعد از جام جهانی دوومیدانی 2017 که آخرین حضور او در این عرصه خواهد بود، دوومیدانی را رها و فوتبال حرفه‌ای را آغاز خواهد کرد. او حتی با توخل، سرمربی دورتموند نیز صحبت  کرده تا بتواند زیر نظر این مربی جلسات تمرینی خود را برگزار کند.

یوسین بولت درباره این موضوع گفت‌: با مسئولان باشگاه دورتموند صحبت کردم. قرار است مدتی در آنجا زیر نظر توخل تمرین کنم. بگذارید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

قهرمان 9 طلای المپیک که به نظر می‌رسد برای المپیک بعدی نتواند افتخارات گسترده خود را تکرار کند، از رویای خود برای بازی در منچستریونایتد خبر داد و گفت‌: اگر شانس بازی برای یونایتد را به دست بیاورم، یکی از آرزوهای دیرینه من تبدیل به واقعیت شده است. فوق‌العاده‌ خواهد بود.

بولت در المپیک‌های 2008 پکن، 2012 لندن و 2016 ریو، در مجموع 9 مدال طلا در سه بخش کسب کرد تا رکورد دونده فنلاندی یعنی پاوو نورمی ‌را تکرار کند که بین المپیک 1920 تا 1928 توانست به این افتخار دست یابد.

این دونده سرعتی جاماییکایی در رقابت‌های قهرمانی جام جهانی 2015، سه مدال را کسب کرد تا یازده قهرمانی در این رقابت‌ها داشته باشد و بهترین نتیجه‌ تاریخ در دوومیدانی در این عرصه به نام خود ثبت کند. او در حال‌ حاضر رکوردار دوی 100 متر با زمان 9 ثانیه و 58 صدم ثانیه است و در 200 متر نیز با رکورد 19.19 رکورددار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها