يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۴۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
بررسی وضعیت قراردادها و بدهی سنگین سرخابی‌ها؛
فردوسی‌پور با دعوت از فتح‌الله‌زاده و انصاری‌فر مدیران عامل پیشین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قراردادهای نجومی‌ای که در گذشته بسته شده بود را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، برنامه نود دوشنبه شب(بیست و چهارم آبان ماه) ساعت 22:50 آغاز شد که به غیر از مباحث تیم ملی و بازی برابر سوریه در پنجمین مسابقه جام جهانی، گفت‌وگوی حضوری جذاب و پُر تنشی بین فتح‌الله‌زاده و فردوسی‌پور انجام شد؛ مشروح اتفاقات این برنامه را در زیر می‌خوانید:
 
نظرسنجی برنامه نود

پیش‌بینی نتیجه دیدار مقدماتی جام جهانی ایران و سوریه سوال پیامکی برنامه نود است که مخاطبان آن می‌توانند با ارسال عدد دو رقمی و پیش‌بینی تعداد گل‌های این مسابقه(عدد اول ایران، عدد دوم سوریه) نظر خود را اعلام کنند.
 
آنچه در برنامه نود گذشت:
 
- تاریخچه هت‌تریک‌های تیم ملی به مناسبت هت‌تریک قوچان‌نژاد برابر پاپوآ گینه‌نو
- بررسی دقیق بدهکارهای سرخابی‌ها و قراردادهای عجیب تیم‌های لیگ برتری
- آنالیز تیم ملی سوریه و گزارش اختصاصی از اردوی ایران در مالزی
- گفت‌وگو با یکی از دو بازمانده نخستین تیم ملی فوتبال ایران

فردوسی‌پور و محمدحسین میثاقی با حضور در منزل تاری تنها بازیکن بازمانده از نخستین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با او انجام دادند.

گفتگو شنیدنی با قربانعلی تاری؛ پیشکسوت‌ترین فوتبالیست ایران

فتح‌الله‌زاده: هنوز من مدیرعامل استقلال هستم!

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در مورد بدهی سنگینی که برای این باشگاه برجای گذاشت و رفت، اظهار کرد: در چند سالی که در استقلال نبودیم اول گفتند 90 تا 130 میلیارد تومان بدهی داریم الان شده است 86 میلیارد تومان؛ آدمی که دروغ می‌گوید و راست حرف می‌زند کنار هم هستند و اظهاراتی به میان می‌آورند که درست نیست.
 
او ادامه داد: تمام بدهی باشگاه استقلال را وقتی تحویل دادم 27 میلیارد تومان بود نه 86 میلیارد تومان ولی آن زمان 25 میلیارد تومان بدهی مالیاتی از گذشته تا آن زمان داشتیم که باید به آن مبلغ اضافه کرد و برای بنده نبود اما بنده ورزشگاهی ساختم که 150 میلیارد تومان قیمت آن است؛ 37 هزار متر مربع در بلوار فردوس تهران زمین این ورزشگاه استقلال است.

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: تمام هزینه‌های یک فصل جامی است که آخر فصل به دست تیمی می‌رسد؛ در شرق آسیا باشگاه‌ها از حق پخش تلویزیونی درآمدزایی می‌کنند اما در ایران اینطور نیست؛ 27 میلیارد تومانی که ما بدهی گذاشتیم بخشی برای گذشته و مقداری برای بنده بود که جلسه گذاشتیم و قرار شد وزارت ورزش به ما هم کمک کند؛ از 24 میلیارد تومان 16 میلیارد تومان بنده درآمدزایی کردم، یعنی 4 میلیارد بیشتر از چیزی که قرار بود آورده داشته باشم اما وزارت ورزش 12 میلیارد تومان را برای ما نیاورد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه تمام اموال ما توقیف شده است، گفت: سه سال است از باشگاه رفتم اما هنوز مدیر عامل باشگاه بنده هستم چون در ثبت شرکت‌ها اسم بنده است؛ هزینه‌ها الان با مدیران دیگری انجام می‌شود ولی مدیرعامل من هستم! به من حتی دسته چک هم نمی‌دهند.

او در مورد انتقادات افشارزاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از او و بدهی‌هایی که بر جای گذاشته است، اظهار کرد: ما برای خرج 24 میلیارد تومان آن زمان ریال به ریال سند داریم و الکی خرج نشده است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: متاسفانه در بعضی دولت‌ها رفیق بازی کردیم؛ مثلا با بعضی‌ها که رفیق بودند 90 درصد کمک کردند اما به ما فقط 15 درصد می‌دادند و می‌گفتند باید قهرمان آسیا شوید؛ این مسائل متاسفانه وجود داشت و شاید گفتنش برای من گران تمام شود.

او ابراز کرد: من آپارتمان باشگاه استقلال تهران را درست کردم و تحویل آقای افشارزاده دادم که نزدیک یک میلیارد تومان قیمت دارد و اسنادش موجود است؛ یک آپارتمان دیگر هم وجود داشت که برای پرداخت مطالبات فروخته شد؛ قرار شد برای دادن بدهی‌ها یک آپارتمان به آقای منتظری و یکی دیگر به آقای تیموریان داده شود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: قانون برای بنده که مدیرعامل بودم تصمیم هیأت مدیره است و اگر بگویند اسپانسر فصل بعد را می‌توانم امسال بگیرم می‌توانم این کار را انجام دهم و غیر قانونی نخواهد بود.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: کارهای غیر اخلاقه‌ای را دوستان انجام دادند و گفتند چرا پول‌ها را به حساب خزانه نریختیم که بنده به دادگاه رفتم و تبرئه شدم؛ آقایان از هول حلیم در دیگ افتادند و اشتباه کردند؛ یکی دیگر را پیدا کنند.
 
او اظهار کرد: یک نفر اگر کوچکترین خلافی از ما دیده است ما را اعدام کند.
 
فتح‌الله‌زاده در ادامه صحبت‌های خود گفت: باید دخل و خرج‌ها یکی شود که زمان ما اینطور نبود ولی الان است؛ ما 27 میلیارد تومان بدهی گذاشتیم که در آن مالیات‌های بازیکنان و اسپانسرهایمان نیز وجود دارد.

او تصریح کرد: من 12 سال کار کردم ولی حقوق، پاداش، هزینه سفر، تلفن و ... نگرفتم؛ باید به ما حمله کنند؟ به آنهایی که می‌خورند و می‌برند انتقاد شود نه به ما؛ آن زمان که بازیکن می‌گرفتیم یک میلیون اما می‌فروختیم 400 میلیون تومان کسی گفت پنج درصد برای فتح‌الله‌زاده؟ ؛ اگر ممنوع الخروج هستم برای بدهی‌هایی که برای دولت است، پس جایی که پول آوردم هم به بنده بدهند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران تاکید کرد: کسی که مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود مگر نمی‌بیند بدهی است؟ این مسوولیت را قبول نکند؛ من اعلام می‌کنم 5 یا 6 سال باشگاه استقلال را به من بدهند و هیأت مدیره را من انتخاب کنم ولی تمام بدهی‌ها را صفر خواهم کرد؛ وثیقه و ضمانت‌نامه هم می‌گذارم.
 
فتح‌الله‌زاده با اشاره به روند خصوصی‌سازی باشگاه‌ها گفت: مگر نمی‌گویند پول بیت‌المال در این تیم‌ها است؟ پس چرا دولت خصوصی‌سازی نمی‌کند؟
 
فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه 20 سال پیش برخی نقل و انتقالات را انجام دادم و درآمدزایی کردم، گفت: وظیفه من تحویل دادن اسناد به مدیرعامل بعدی استقلال است و رسید آن را دارم؛ روزی که به باشگاه استقلال رفتم حساب‌ها بسته بود؛ زمانی که پاشازاده را فروختم با چمدان پول را جابجا می‌کردم نه اینکه مثل الان از طریق بانک انجام شود ولی با این حال سندش هم است.

او ادامه داد: بنده اسناد 20 سال قبل را هم دارم ولی به چه درد می‌خورد؟ رئیس مجمع وقت و بازرس هم آن را امضاء کرده است ولی افرادی که اخیرا مدیرعامل باشگاه بودند هم مدارک‌شان را بفرستند؛ اصلا من را برای چه برداشتند؟ گفتند چون 24 میلیارد خرج کردم و زیاد است؛.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: موقعی که چک شخصی دادم باشگاه دولتی نبود؛ یک سال و نیم است که باشگاه خزانه‌داری دارد؛ برای مثال وقتی بازیکنی مثل خسرو حیدری می‌گیرم و می‌گوید چک باشگاه را نمی‌گیرم و چک شخصی تو را می‌خواهم و بعد من آن چک را در باشگاه ثبت می‌کنم مقصر من هستم؟

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه باید انتقادات منصفانه باشد، ابراز کرد: چطور برای من که دو بار در جام باشگاه‌های آسیا بودم 24 میلیارد تومان زیاد است اما برای زمان آقای افشارزاده که در آسیا نبود 35 میلیارد تومان زیاد نیست؟

او با تاکید بر اینکه پول‌شویی نکردم، گفت: کارهای بنده مصداق پول‌شویی نیست؛ از نظر قانونی اساسنامه باشگاه استقلال می‌گوید مدیرعامل نظر هیأت مدیره را باید اجرایی کند؛ هیأت مدیره من اجازه داد کارهایی انجام دهم و آنها نیز اعمال‌شان درست است چون آن زمان باشگاه استقلال دولتی نبود و الان سر و شکل پیدا کرده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: من را وادار به بعضی حرف‌ها می‌کنند؛ کل بودجه‌ای که برای کارمندان حقوق می‌دادم 25 میلیون تومان بود اما حالا 5 برابر شده است و کسی حرفی نمی‌زند.
 
فتح‌الله‌زاده یادآور شد: وقتی از استقلال می‌رفتم 300 هزار دلار به ساموئل بدهکار بودیم اما طی نامه به این بازیکن گفتیم 200 هزار دلار از ای. اف. سی که طلب داریم بگیر و ما هم 50 هزار دلار می‌دهیم تا قراردادت صاف شود و مابقی را ببخش که او هم قبول کرد؛ بعد از من دو روز پس از آن یک نفر از باشگاه استقلال می‌رود آن 200 هزار دلار را می‌گیرد اما به ساموئل نمی‌دهد؛ انقدر شهامت ندارند درست حرفی را بزنند.

او با اشاره به اینکه در تمام سال‌ها تیمم در جام باشگاه‌های آسیا بود، گفت: یک جام حذفی، یک قهرمانی لیگ برتر، سومی در رنکینگ آسیا، پنجاه و پنجمی جهان، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ... در زمان بنده اتفاق افتاد و یک ورزشگاه ساختم اما این مسائل را نمی‌بینند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران ادامه داد: کدام پول مجیدی به باشگاه استقلال واریز شده است؟ رئیس مجمع و هیأت مدیره باشگاه وجود دارد؟ آنها من را رها می‌کنند؟

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه زمان بنده تیم در زمین تمرینی اختصاصی استقلال کار خود را انجام می‌داد، عنوان کرد: افرادی که جرات ندارند مستقیم حرف را روی آنتن نمی‌زنند؛ ما مثل مرد تمام سوالات را با سند جواب دادیم اما عده‌ای که رو در رو نیستند و درغگو هستند فقط با پیامک به شما(فردوسی‌پور) حرفشان را می‌زنند.

او اضافه کرد: از زمانی که برعهده گرفتن مالیات توسط باشگاه ممنوع شد یک نفر را نگرفتم؛ هر کسی دارد رو کند؛ از وقتی آقای تاج بخشنامه کرد نباید پول مالیات را بدهید یک مورد مالیات بازیکنی را نگرفتم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران خطاب به فردوسی‌پور گفت: یک بار هم پیامک بگذارید بگویید دوست دارید چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال شود؟

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: شما فکر می‌کنید دیوان محاسبات، دیوان بازرسی و ... مسائل مالی باشگاه‌ها را نمی‌دانند اما اینطور نیست؛ در زمان من هیچ ابهامی وجود ندارد چون در اینصورت می‌توانستند من را محاکمه کنند.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه زحمت کشیدم تیمی را هفت بار قهرمان کردم، گفت: اگر در این افتخارات خلافی کردم بگویید؛ سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان تهران یک نسخه از قراردادها را دارند.

او ابراز کرد: ما شفاف کارمان را می‌کردیم؛ وقتی آندو را 2 میلیارد تومان گرفتیم آن زمان این بازیکن 6 میلیارد تومان قیمت داشت؛ ما 7-6 ستاره می‌آوردیم که 80-70 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند و خوشحالی‌شان را به همراه داشت اما حالا چطور شده که 8-7 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند؟

انصاری‌فر: مشکلات مدیران عامل استقلال و پرسپولیس طبیعی است!

محمدحسن انصاری‌فر مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سال 84 این سمت را عهده‌دار شدم، گفت: ما نباید مدیران قبل از خود را مواخذه کنیم؛ شفاف‌سازی باید صورت گیرد؛ در پرسپولیس و راه‌آهن دیدم مشکلات روی دوش مدیرعامل می‌افتد ولی در جایی مطرح نکردیم؛ سیستم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ناهمگون است چون بودجه‌ای تعیین نمی‌شود، بدهی وجود دارد، برنامه هزینه کردن نیست و ... .
 
او ادامه داد: بنده هیچوقت مشکلات زیادی که گردنم بود در پرسپولیس و راه‌آهن مطرح نکردم ولی مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واقعا نمی‌دانند چه کاری انجام دهند؛ پرسپولیس آن زمان رده یازدهم بود که مجبور شدیم آری هان را با 500 هزار یورو دادیم و برای آمدن بایرن مونیخ باید 300 هزار یورو می‌دادیم؛ از طرف دیگر طلبکاران زیادی بودند و باید با آنها هم صحبت می‌کردیم.
 
انصاری‌فر یادآور شد: مشکلات برای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس طبیعی است؛ واقعا ببینید این مدیرانی که به مشکل خوردند وضع زندگی‌شان چطور می‌شود؛ زمان من سازمان بازرسی در باشگاه پرسپولیس مستقر شد ولی نقطه تاریکی پیدا نکرد.
 
انصاری‌فر نیز در ادامه صحبت‌های خود در برنامه نود پیرامون کسر 6 امتیاز از پرسپولیس در زمان مدیرعاملی او گفت: زمان حضور آری‌هان در پرسپولیس او چند بازیکن مثل رافائل، الونگ، بادامکی، آشوبی و ... را خواست که ما آنها را استخدام کردیم و مقداری پول دادیم اما از این باشگاه می‌رفتیم رافائل 30 هزار دلار طلب داشت که این موضوع را اعلام کردیم اما با این حال 300 هزار دلار هم بابت فروش اولادی به حساب باشگاه واریز کرده بودیم.

او ادامه داد: زمانی که باشگاه پرسپولیس را ترک کردیم اخطار کسر امتیاز نبود چون 800 هزار دلار از بدهی‌های بازیکنان خارجی گذشته را پرداخت کرده بودیم؛ وقتی از پرسپولیس رفتیم و پول هم گذاشتیم و به سازمان تربیت بدنی این موضوع را گفتیم چند ماه بعد خطر کسر امتیاز برای عدم پرداخت بدهی ساموئل آمد و فقط برای 30 هزار دلار 6 امتیاز از پرسپولیس کم شد.

انصاری‌فرد اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس و استقلال صاحب مجمع هستند که وزیر ورزش رئیس آن است؛ هر سال حسابرس حساب باشگاه‌ها را می‌بیند و مسائل مالی را در جلسه به هیأت مدیره و مدیرعامل اعلام می‌کند و می‌گوید کارها درست بوده یا نه؛ حسابرس طول یکسال می‌تواند ایرادات مالی را در حضور رئیس مجمع(وزیر ورزش) بگوید.

بخش آنالیز برنامه نود سراغ بازی‌های تیم ملی سوریه در چهار دیدار اخیر مقدماتی جام جهانی رفت که در آن گفته شد مواس خطرناک‌ترین بازیکن این تیم است و اگر مهار شود زهر این تیم در خط حمله کم خواهد شد.
 
آنالیز دقیق سوریه حریف ایران در مقدماتی جام جهانی

کی‌روش: باید خود را به چالش بکشیم
 
کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با برنامه نود اظهار کرد: مطمئنا تک تک بازی‌های مقدماتی جام جهانی به ویژه در این شرایط آب و هوایی مالزی سخت خواهد بود اما این اطمینان را دارم بازیکنان با ارائه بهترین عملکرد نتیجه خوبی برابر تیم سوریه کسب کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم.
 
او با بیان اینکه دوست ندارم از حالا صعود را پیش‌بینی کنم، ابراز کرد: دوست دارم امتیازات را در سه بازی آینده بگیریم چون اهمیت زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص شرایط نامساعد زمین بازی در مالزی ابراز کرد: چه چیزی می‌توانم بگویم؟ افرادی که در ای. اف. سی باید مسوولیت پذیر باشند و وظایف‌شان را درست انجام دهند این کار را نکردند؛ این میزبانی نه تنها به مالزی، بلکه به فوتبال و فیفا ضربه می‌زند؛ با این حال ما باید با این مشکلات خودمان را بیشتر به چالش بکشیم و ثابت کنیم در این سختی‌ها موفق‌تر و متحدتر به برتری برسیم؛ بازیکنان باید تطبیق‌پذیری را در ذهن و قلب و بازی‌شان انجام دهند تا با بهترین عملکرد به برتری برسیم.
 
بخش دوم گفت و گوی شبکه هلندی با جهانبخش بازیکن ملی پوش ایرانی آلکمار از برنامه نود پخش شد.
 
رویانیان: والله به کسی کارت سوخت ندادیم
 
محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی با برنامه نود با ابراز گلایه از عادل فردوسی‌پور بابت نشنیدن حرف‌های فتح‌الله‌زاده گفت: شما(فردوسی‌پور) نه قاضی هستید و نه رئیس جمهور که اینطور صحبت می‌کنید؛ منِ رویانیان در این مملکت مستاجر هستم و 36 سال هم خدمت کردم؛ آقای فتح‌الله‌زاده و رویانیان پول‌های استقلال و پرسپولیس را در خانه‌هایشان بردند؟

او ادامه داد: از سال 90 استقلال و پرسپولیس در لیست واگذاری قرار گرفت و قرار شد دولت طی دو سال آن را خصوصی کند؛ در قانون تجارت صراحتا اختیارات تام مالی به هیأت مدیره باشگاه داده می‌شود که آنها می‌توانند بخشی از اختیارات را به مدیرعامل بدهند؛ از سال 90 هیچ بودجه دولتی در استقلال و پرسپولیس ورود نکرد؛ تا سال 91 این دو باشگاه فاقد حساب خزانه(دولتی) بودند و از طریق حساب‌هایی با دو امضاء زندگی را می‌گذراندند.

رویانیان تصریح کرد: در ارتباط با درآمدها باید دقیق مشخص شود که چه میزان از این درآمدها مصداق بیت‌المال حساب می‌شود و چه میزان اشخاص و اسپانسرها می‌دهند؛ نمی‌شود یک طور حساب کرد؛ سیستم حساب‌رسی در کشور ما در صنعت، بانک، شرکت‌ها و ... کارش را انجام می‌دهد ولی در ورزش این کار را نداریم و همین مشکل ایجاد کرده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به بایگانی نشدن قراردادها در زمان او اظهار کرد: نبودن اسناد در حساب‌رسی بررسی شده است؛ قبل از آمدن من در پرسپولیس کاری را برعهده داشتم که 10 هزار میلیارد تومان گردش سالانه آن بود؛ سه سال است از مدیرعاملی من و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گذرد ولی باز از ما صحبت می‌کنید؛ بنده مقداری از پول سازمان سوخت را در پرسپولیس خرج کردم که بعدش هم برای آن پاسخگو شدم.

رویانیان اضافه کرد: مگر می‌شود کمترین چیزی مثل قرارداد بازیکنان و مربیان که ثبت می‌شود الان نباشد؟ دو روز پیش از یکی از معاونان وزارت ورزش شکایت کرده بودم که رضایت دادم؛ سازمان حسابرسی دولت 35 میلیارد تومان بدهی زمان من را اعلام کرده بود که 20 میلیارد تومان آن مالیات بود؛ وزارت ورزش حساب کتاب ندارد.

او تصریح کرد: آقای گودرزی سه سال وزیر ورزش بوده است؛ بی‌زحمت ببینید وزارت ورزش چقدر بدهی دارد؛ 400 هزار میلیارد تومان دستگاه‌های دولتی بدهی دارند؛ من فقط برند پرسپولیس را 200 میلیارد تومان گرفتم؛ باشگاهی که ملی و آسیایی است، نمی‌توانید با سیاه جامگان، نفت یا باشگاه‌های خصوصی مقایسه کنید.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر ما به جای غذا در 28 ماه حضوری پول می‌خوردیم انقدر خرج نمی‌کردیم؛ عمر مدیری که می‌تواند نتیجه بگیرد حداقل چهار سال است ولی دو سال اخیر باشگاه پرسپولیس از طریق سامانه هواداری‌ای که ما ثبت کردیم درآمدزایی می‌کند.

رویانیان با اشاره به دادن کارت سوخت به بازیکنان در زمان مدیرعاملی گفت: والله قسم به کسی کارت سوخت ندادیم.

رویانیان ابراز کرد: مدرکی که خروجی محکمه قضایی باشد یا حکم قضایی داشته باشد درست است؛ امیدوارم آقای سلطانی‌فر با آن سوابق خوب به جای تغییر هفت مدیر در یک سال و نیم، وضعیت مسئله مالی ورزش را مورد بررسی قرار دهد.
 
سومین و آخرین بخش از ویژه برنامه شبکه هلندی و گفت‌وگو با جهانبخش  نیز پخش شد که بخشی از آن بازی‌های این بازیکن در نایمخن و آلکمار و دیدار تیم ملی در جام جهانی برابر آرژانتین بود.

بازی‌های هفته سیزدهم لیگ دسته اول یکی از آخرین قسمت‌های برنامه نود امشب بود که گل‌های بازی‌های آن پخش شد.
 
نتیجه نظرسنجی
 
بیش از یک میلیون و 337 هزار نفر در مسابقه پیامکی برنامه نود شرکت کردند که پیروزی ایران برابر سوریه بیشترین رای را داشت.
 
برنامه نود این هفته ساعت 2:15 بامداد روز سه‌شنبه(بیست و پنجم آبان ماه) پایان یافت اما قرار شد هفته آینده نیز مباحث مالی و بدهی‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ادامه پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها