يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۴۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
هنوز چند ساعت از انتشار خبر عدم موافقت لیونل مسی با پیشنهاد تمدید قرارداد با بارسلونا نگذشته که هواداران این تیم در شوک هستند و البته در این بین باشگاه‌هایی که همواره آرزوی داشتن این سوپراستار فوتبال را داشتند، حالا به واقعی شدن رویایی خود امیدوار شدند.
به گزارش پایگاه 598، لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی همیشه از باشگاه‌های مختلف پیشنهادهای نجومی داشت اما حالا این باشگاه‌ها امیدوارتر از هز زمان دیگری هستند.
به گزارش تابناک ورزشی، اخیراً گزارشی از رسانه‌های اسپانیا منتشر شد که لیونل مسی فوق‌ستاره بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را رد کرده است. در همان ساعات اولیه از انتشار این خبر، هواداران بارسلونا و مسی در شوک فرو رفتند و بسیاری از رسانه‌ها نیز به این موضوع پرداختند.
قرارداد مسی در انتهای فصل بعد به پایان می‌رسد و البته به صورت قطعی نمی‌توان درباره ماندن یا رفتن این سوپراستار فوتبال از نیوکمپ اظهار نظر کرد. اما اگر جدایی مسی از بارسلونا رنگ واقعیت به خود بگیرد باشگاه‌های فراوانی هستند که حاضرند با ارقام نجومی این بازیکن ریزجثه آرژانتینی را به خدمت بگیرند.
با این حال، اگر مسی تصمیم به جدایی بگیرد، کدام تیم‌ها محتمل‌ترین گزینه‌های مقصد بعدی جادوگر فوتبال می‌باشند؟!
6- رئال‌مادرید
با گذشت 16 سال از انتقال بحث‌برانگیز لوئیز فیگو از بارسلونا با رئال‌مادرید بسیاری از مردم هنوز با عشق و نفرت از این ماجرا سخن می‌گویند، بنابراین اگر مسی رفتاری مشابه را در پیش بگیرد، یکی از جنجالی‌ترین وقایع تاریخ فوتبال به وقوع خواهد پیوست.
طبق شایعات از شهر مادرید، کهکشانی‌ها در گذشته سه بار در سال‌های 2011، 2013 و 2015 اقدام به جلب رضایت مسی کردند و تلاش چهارم آنها می‌تواند او و کریستیانو رونالدو را در یک تیم جمع کند.
به هرحال، برخلاف واقعیت، این اتفاق شاید بتواند در جهان‌های موازی دیگر اتفاق بیفتد!
5- نیولز اولد بویز
مثل تمام بازیکنان آمریکای‌جنوبی که در نوجوانی خانه خود را ترک کردند، مسی نیز می‌تواند به آرژانتین بازگردد و با نیولز اولد بویز قرارداد امضا و بخت و اقبال این باشگاه را از این رو به آن رو کند.
مسی هنگامیکه فقط 13 سال داشت تیم نوجوانان نیولز را به دلیل اینکه این باشگاه نتوانست هزینه‌های درمان هورمون رشد او را بپردازد، ترک کرد.
4- چلسی
6 مقصد احتمالی لیونل مسی در صورت ترک بارسلونا 
چلسی از سال‌های گذشته خواهان جذب مسی بوده و آخرین آن در ماه ژوئن امسال بود که شایعات از تلاش سران این باشگاه برای این انتقال هیجان‌انگیز خبر داد. در آن زمان اخباری منتشر شد که پدر مسی با رومان آبراموویچ در قایق این بیلیونر روسی دیدار کرده است.
آبراموویچ حاضر است از آنتونیو کونته در پنجره انتقالات حمایت کامل کند و حتی دستمزد و قرارداد مسی را هرچه که باشد بپردازد.
3- منچستریونایتد
در تابستان سال 2018 به احتمال فراوان با به اتمام رسیدن قرارداد دو ساله زلاتان ابراهیموویچ با منچستریونایتد، این غول فوتبال از الدترافورد خداحافظی کند. وین رونی نیز تا 2019 قرارداد دارد اما او نیز به راحتی می‌تواند در صورت آمدن مسی به منچستر، پیراهن شماره 10 را تحویل فوق‌ستاره فوتبال دهد.
یونایتد منابع مالی کافی برای تأمین هزینه این انتقال را دارد و همچنین رابطه قوی با آدیداس دارد.
2- پاریس‌سنت‌ژرمن
پاریس‌سنت‌ژرمن در گذشته بارها برای جذب مسی تلاش کرده و احتمالا در 18 ماهی که به اتمام قرارداد مسی با کاتالان‌ها باقی مانده، دست از سعی خود برنخواهد داشت.
قهرمان فرانسه هنوز نتوانسته جایگزینی برای ستاره خود زلاتان ابراهیموویچ پیدا کند و امیدوار است با لیونل مسی به فتح اروپا و قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد چراکه این جام در بین افتخارات غول‌های پاریس کم است.
1- منچسترسیتی
6 مقصد احتمالی لیونل مسی در صورت ترک بارسلونا 
منچسترسیتی علاقه خود به جذب مسی را پنهان نکرده، و مدیر اجرایی و مدیر سابق بارسلونا فران سوریانو چند هفته پیش اعلام کرده بود درهای ورزشگاه اتحاد به روی این سوپراستار باز است.
سیتی تلاش می‌کند تا مدل بارسلونا را در زمین و خارج از آن به اجرا درآورد و پپ گواردیولا نیز می‌توان این خواسته را با حضور لیونل مسی بسیار راحت‌تر انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها