يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
تیم تراکتورسازی با دو مصدوم به مصاف برق نوین شیراز در جام حذفی می رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش‌سه: سعید آقایی و محسن بنگر که از گذشته مصدومیت هایی داشتند، به بازی با برق نوین شیراز در جام حذفی نمی رسند. مجید صادقی، پزشک تیم تراکتورسازی درباره وضعیت این دو بازیکن به "ورزش سه" می گوید: آقایی پس از مصدومیتی که از ناحیه زانو داشت، باید پروسه درمانش سپری شود. او یک هفته کار دارد تا بتواند به تمرینات اضافه شود. آقایی در بازی حذفی به میدان نمی رود و مقابل صبا هم محروم است؛ او از بازی با پدیده می تواند تیم را همراهی کند. بنگر هم بعد از مصدومیت سختی که پشت سر گذاشته چند روزی است با تیم تمرین می کند اما به او اجازه بازی کردن نمی دهم تا شرایط بهتری پیدا کند.

پزشک تراکتورسازی درباره شرایط سروش رفیعی و هادی محمدی عنوان می کند: این دو بازیکن شرایط خوبی دارند و با تیم تمرین می کنند. مشکلی برای بازی کردن ندارند. به طور کلی به غیر از آقایی و بنگر همه بازیکنان آماده بازی با برق نوین در جام حذفی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها