أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۸۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
مبینا نژاد برای کسب عنوان قهرمانی ابتدا «آندرا گارسیا» از مکزیک را کنار زد، در دیدار دومش نماینده فیلیپین را برد و سپس با شکست نماینده کره‌جنوبی مدال برنز خود را قطعی کرد. وی نتیجه رقابت نیمه‌نهایی با نماینده روس را به نام خود رقم زد و در فینال نیز همچون مبارزات پیشین خود مقتدرانه تکواندوکار یاز اسپانیا را از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
به گزارش پایگاه 598، تکواندوکار وزن ۴۲- کیلوگرم کشورمان با پنج پیروزی متوالی و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با حضور 800 تکواندوکار از 110 کشور جهان از روز گذشته (چهارشنبه) در شهر «بورنابی» کانادا آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه دارد.

در اولین روز این رقابت‌ها مبینا نژاد برای کسب عنوان قهرمانی ابتدا «آندرا گارسیا» از مکزیک را با نتیجه 20 بر صفر از گردونه رقابت‌ها کنار زد، در دیدار دومش به مصاف «اذرا بالینگیت» از فیلیپین رفت و با نتیجه 15 بر صفر پیروز شد و سپس با شکست «یان هان‌نا» از کره‌جنوبی با نتیجه 14 بر صفر مدال برنز خود را قطعی کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نژاد نتیجه رقابت نیمه‌نهایی با «کارینا آشیکایوا» روسی را 16 بر صفر به نام خود رقم زد و در فینال نیز همچون مبارزات پیشین خود مقتدرانه «آیرین لاگونا پرز» از اسپانیا را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

همچنین در وزن 44- کیلوگرم سیده کوثر حسینی که مبارزات خوبی را پشت سر گذاشته بود، در دیدار سوم خود با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به حریف فیلیپینی واگذار کرد و از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

فاطمه صفرپور سرمربی و نیلوفر صفریان و معصومه محمدیان نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارند.

در گروه پسران نمایندگان دو وزن نخست 45- و 48- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ رفتند. امیر ولی‌پور نماینده وزن اول تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود نتیجه را در راند طلایی به تکواندوکاری از اردن واگذار کرد.

حمیدرضا هادیان دیگر نماینده کشورمان پس از یک دور استراحت در دومین دیدار خود حریف آرژانتینی را با نتیجه 18 بر 5 از پیش‌رو برداشت، اما در سومین مبارزه خود با شکست برابر حریف تایلندی با نتیجه 17 بر 5 از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

با توجه به عدم صدور ویزا از سوی کشور میزبان برای محمدرضا زوار مدیرفنی و وحید عبداللهی سرمربی تیم ملی، هدایت تیم پسران را در «بورنابی» امید غلامزاده و یوسف حاجی‌پور بر عهده دارند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها