أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۸۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۵
«فؤاد معصوم» رییس‌جمهور عراق با صدور اطلاعیه‌ای جنایت داعش را در حمله به یک مراسم عروسی در منطقه العامریه شهر «فلوجه» محکوم کرد و وعده داد جنایت داعش بی‌ پاسخ نخواهد ماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «فواد معصوم» رئیس‌جمهور عراق، امروز (جمعه) با صدور اطلاعیه‌ای حمله انتحاری به یک مراسم عروسی را در منطقه العامریه در جنوب شهر فلوجه، که طبق آخرین آمار، منجر به کشته و زخمی شدن 61 نفر شد، به شدت محکوم کرد.

به نوشته وبگاه خبری «السومریه نیوز»، معصوم اعلام کرد: پاسخ عراق به این جنایت متناسب و سریع خواهد بود. وی در ادامه مقامات امنیتی را به اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این حملات جنایت‌کارانه فراخواند.

در اطلاعیه رئیس‌جموری عراق ضمن ابراز همدردی شدید با خانواده‌های قربانیان آمده است: این جنایت‌های تروریستی، عزم و اراده ملت ما را در نبرد مقدس علیه تروریست‌های جنایتکار راسخ‌تر می‌کند.

شب گذشته (پنج شنبه) انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی محل برگزاری مراسم عروسی در منطقه العامریه، واقع در جنوب شهر فلوجه در استان الانبار، ده‌ها کشته و زخمی به جای گذاشت.

گروهک تروریستی داعش لحظاتی پس از حادثه، مسئولیت این انفجار را به عهده گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها