کد خبر: ۴۰۶۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
آقاتهرانی در جمع نمایندگان تشکل‌های دانشجویی:
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ورود یا عدم ورود به مجلس ملاک پیروزی در انتخابات نیست، گفت: کسی که در روند انتخابات به تکلیف عمل کند پیروز واقعی انتخابات است.

فارس، صبح روز گذشته تعدادی از اعضای شواری مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، گروه‌های جهادی، بسیج دانشجویی برخی دانشگاه‌های کشور و انجمن‌های اسلامی دانشجویان در جلسه‌ای با صادق محصولی و حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی مواضع سیاسی و دیدگاه‌های خود درباره انتخابت نهم مجلس شورای اسلامی را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی، دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار گفت: عقیده دارم در هیچ کاری نباید وارد شد ولی اگر وارد شدیم باید به نحو شایسته آن را انجام دهیم.

آقاتهرانی افزود: داستان تشکیل جبهه پایداری از فتنه 88 و بعد از جلسه‌ای که در قالب یک جمع عمومی خدمت مقام معظم رهبری رفتیم و ایشان بحث بصیرت‌دهی را مطرح کردند، شروع شد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر فعالیت تشکل‌های دانشجویی و اثرگذاری دانشگاه‌ها بر انتخابات گفت: بحث مجلس بحث شخص یا کس خاص نیست، نماینده مجلس چه یک نفر و چه چند نفر درباره مسائل امنیت ملی، قضایی، اقتصادی، سیاسی  و… تصمیم‌گیر، تصمیم‌ساز و اثرگذار است و شما باید در انتخاب خود اشتباه نکنید و اصلح را انتخاب کرده و هرزمانی که به حجت شرعی رسیدید عمل کنید.

وی افزود: در انتخابات و گزینش نمایندگان یا باید خود فرد به حجت برسد و یا بر دیگران اعتماد کند و اگر این تکلیف برگردن جبهه پایداری یا هر جبهه دیگری افتاد باید در انتخاب افراد و بستن لیست به نحواحسن دقت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رعایت تقوای جمعی گفت: اکثر افراد و سیاسیون از لحاظ شخصی خوش اخلاق و با تقوا هستند اما باید تلاش کنیم در سطح کشور در این جمع تقوای گروهی را اصل قرار دهیم و هدفی جز خدمت به مردم و پیگیری مطالبات آنان و آرمان‌های متعالی اسلام را در دستور قرار ندهیم.

آقا تهرانی با تأکید بر اینکه اگر کسی در انتخابات بداخلاقی کرد، ما مجاز به بداخلاقی نیستیم، گفت: کسی که بداخلاقی انتخاباتی یا سیاسی کند بیش و پیش از دیگران به خودش ضربه زده است و تهمت زدن و بداخلاقی در اسلام حرام است و در رقابت‌های انتخاباتی همه ما مکلف به رعایت اخلاق و دوری از رذایل اخلاقی هستیم.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه دست خداوند همراه حرکت‌های جمعی و گروهی است، گفت: اگر در مسیر صحیح و گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کنیم قطعاً فطرت‌های پاک خود به حمایت ما خواهند آمد و ما در هر زمینه‌ای پیروز خواهیم بود.

آقاتهرانی با نقل گفته ای از آیت الله خوشوقت که اگر برای خدا کار کنید کم شما زیاد است، اضافه کرد: زمان شاه در سال 42 می‌گفتند، رهبر شما کیست؟ چه دارد؟ ما می‌گفتیم، یک تسبیح دارد، پس می‌شود کارکرد، نباید ترسید، برای خدا شروع کنید.

وی افزود: امروز برخی‌ از افرادی که خود را طرفدار شهید مطهری و بهشتی معرفی می‌کنند در زمان انقلاب به خود مطهری و بهشتی فحش و ناسزا می‌گفتند. اوایل انقلاب کسانی بودند که می‌گفتند اگر بنی صدر بگوید کمونیست برحق است، ما کمونیست می‌شویم. اما امام در جلسه‌ای با حضور آقا و شهید بهشتی فرموده بودند که شما موضع نگیرید، خدا از اهل ایمان دفاع می‌کند. و ما به یکباره شاهد بودیم که بنی‌صدر به این وضع افتاد و سقوط کرد.

آقاتهرانی خاطرنشان کرد که کاندیداهای جبهه پایداری چه به مجلس راه یابند و چه نتوانند وارد مجلس شوند به تکلیف عمل کرده‌اند و پیروز هستند چرا که معنای اصلی پیروزی عمل به تکلیف است.

وی خطاب به نمایندگان تشکل های دانشجویی گفت ما از دوستان دانشجو چه بسیج، چه انجمن اسلامی و چه ستاد انتخاباتی توقعی بیش از حضور در انتخابات نداریم و هرکسی در هرجایی گفتمان انقلاب اسلامی را مطرح کند قابل تقدیر و ارج نهادن است.

در ادامه این جلسه صادق محصولی با حضور در جمع دانشجویان مواردی را در خصوص مواضع سیاسی این جبهه سیاسی مطرح کرد که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید.

محصولی گفت ما در بر خلاف برخی جریانات سیاسی در جبهه پایداری انقلاب اسلامی به این مسئله قائل هستیم که باید برای هر فردی که در لیست جبهه قرار می‌گیرد پیش خداوند حجت شرعی داشته باشیم و ملاک برای ما پیروزی لیست در رقابت‌های انتخاباتی و ... نیست.

وزیر سابق کشور با بیان اینکه جبهه پایداری خطر فتنه را بسیار بالا می‌داند ولی تأکید دارد که از انحراف هم نباید غافل بود، گفت: جبهه پایداری معتقد است که هر فتنه‌ای از انحراف آغاز می‌شود و فرقه انحرافی خط قرمز جبهه پایداری انقلاب اسلامی است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها