کد خبر: ۴۰۷۳۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۱ دی ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، آرش برهانی می گوید آرزو دارد یکی به استقلال و یکی هم به تیم عشق دوران کودکی ام که در آنجا بزرگ شدم و مدیون مردم خوبش هستم برسم.
 
به گزارش تابناک ورزشی، آرش برهانی بعد از جدایی از استقلال به پیکان رفت تا فصل جدیدی را برای خود آغاز کند اما مصدومیت در پیکان گریبانگیر او شد.
 
برهانی درباره زمان خداحافظی اش از فوتبال گفته: «من انگیزه و هدف های زیادی برای فوتبالم دارم و می خواهم در جای دیگر توانایی ام را ثابت کنم. در این راه از تمام سختیها و تلاشها آگاه هستم. باور دارم با تمرین و پشتکار می توانم به تعداد گل هایم افزوده کنم به نوعی عزمم را جزم کرده ام که نیم فصل دوم فوتبالی خوبی داشته باشم به همین دلیل اصلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنم چون اعتقاد دارم عملکردم زمان خداحافظی را مشخص خواهد کرد. من 33 سال سن دارم و این را به چشم خود دیده ام که فوتبال بازی کردن و مثمر ثمر بودن به اعداد و ارقام نیست و باید برای هدفی که داری تلاش کنی و به این ارقام توجه نکنی.»

وی درباره شرایط تیم استقلال هم اظهار داشته: «من درباره استقلال حرف زیاد دارم. اما در شرایط کنونی بزرگترین کمکی که می شود به استقلال کرد ایجاد آرامش است. در مقطع کنونی با پیشنهاد و راهکار و انتقاد دیگران نمی توان استقلال را به آرامش رساند. بزرگان تاریخ استقلال مثل علی جباری، حسن روشن و جواد قراب و کسانی که بیش از نیم قرن تجربه دارند و استقلال را برای خودشان نمی خواهند و هیچگاه شخص برایشان در استقلال مهم نبوده می توانند راهکارهای اصولی، دلسوزانه و خوبی داشته باشند که مجموعه استقلال می توانند از نظرات آنها استفاده کند. به نظرم باید از تصمیماتی که مسئولان و مربیان تیم می گذارند احترام گذاشت و به آن اعتقاد داشت. به خاطر اینکه تیمی یک دست و متحد داشته باشیم فقط باید به این تیم آرامش وارد کرد. اتحاد و متحد بودن و جدا از اسم ها و خودخواهی ها فقط باید به منافع تیم فکر کرد تا هر چه زودتر استقلال تبدیل به تیمی شود که همه هوداران و کارشناسان از آن انتظار دارند.»
 
بازیکن سابق آبی پوشان درباره آرزوی فوتبالی اش هم گفته: «دو آرزوی دیگر دارم که یکی به استقلال و یکی هم به تیم عشق دوران کودکی ام که در آنجا بزرگ شدم و مدیون مردم خوبش هستم برسم. اگر هم به این آرزوهام نرسیدم بعدها در موردش با شما صحبت خواهم کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها