کد خبر: ۴۰۹۱۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۷ دی ۱۳۹۵
در برنامه جهان آرا با عنوان "تجربه های یک سوگ" مطرح شد:
برنامه "جهان آرا" شب گذشته با موضوع "حواشی درگذشت آیت الله" از شبکه افق در خصوص عملکرد رسانه های داخلی و خارجی درباره درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی و حاشیه سازی کاسبان ترحیم در مراسم تشییع ایشان و عملکرد BBC در جریان رحلت آقای هاشمی رفسنجانی برگزار شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، برنامه "جهان آرا" شب گذشته با موضوع "حواشی درگذشت آیت الله" از شبکه افق در خصوص عملکرد رسانه های داخلی و خارجی درباره درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی و حاشیه سازی کاسبان ترحیم در مراسم تشییع حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی برگزار شد.



در این برنامه وحید یامین پور کارشناس و مجری برنامه جهان آراء در گفت وگو با حمیدرضا مقدم فر و داریوش سجادی، به بررسی واکنش رسانه های معاند و بیگانه در مقابل خبر درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام پرداخت که برخی از سخنان مطرح شده در ادامه می آید.

* یامین پور: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نوع خود یک مراسم تاریخی بود. / جریان منتقد و حزب اللهی حضوری محترمانه و منظم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشت.

* مقدم فر: کسانی که علیه هاشمی رفسنجانی کتاب عالیجناب سرخپوش را نوشتند ظالم نسبت به او بودند./ آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی مظلوم بود ولی باید دید ظالم نسبت به ایشان چه کسانی بودند.

*یامین پور: بعضی چهره‌هایی که سابقه تلخی علیه هاشمی رفسنجانی داشتند خود را صاحب عزا نشان می‌دادند.

* مقدم فر: ویژگی تشییع هاشمی رفسنجانی حضور همه منتقدان و طرفداران بود ولی عده کمی به دنبال ء استفاده بودند./ عملکرد صداوسیما در رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جلوی سوء استفاده رسانه‌های بیگانه را گرفت.

* مقدم فر: آنها که بنای سوء استفاده از تشییع هاشمی رفسنجانی را داشتند هیچ اعتقادی به او نداشتند./ موضع  BBC قبل و بعد از تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی 180 درجه متغیر بود.

* داریوش سجادی: BBC نهایت تلاش برای شیطنت در جریان رحلت آقای هاشمی رفسنجانی را انجام داد./ هاشمی مظلوم نبود. نمیخوام بگم ظالم بود ولی مظلوم هم نبود. ایشان همان قدر که نیش خورد، نیش هم زد.

* مقدم فر :جناب سجادی! الان وقت این حرف ها (انتقادات از هاشمی) نیست. الان وقت تکریم مرحوم هاشمی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۰
۰
عملكرد آقاي هاشمي داراي دو بخش قابل قبول و غير قابل قبول است و هر كدام ثواب و عقوبت خدسش را دارد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۰
۰
ما مردم چرا واقع بین نیستم
چرا کارهای ما ادا درآوردنه
چرا نمی خواهیم قبول کنیم اگر ایشان در سال 88موضعگیری شفاف می کرد چه کسی جرات داشت کشور را تا پرتگاه سقوط ببرد
خداوند ایشان را بیامرزد خودشان با اعمالشان
انشاءالله همه چیز خوبه
ولی مرگ یک سیاستمدار با یک شخص عادی در پیشگاه خدا فرقی ندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها