کد خبر: ۴۰۹۹۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
قبل از بازی نفت و استقلال در آبادان، شایعه شده بود اگر استقلال به نفت آبادان ببازد، برکنار می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، در حالی که شایعه شده بود بازی با نفت آبادان آخرین فرصت علیرضا منصوریان است و در صورت شکست استقلال در آبادان، هیات مدیره استقلال عذر منصوریان را می خواهد، حتی حمایت رسمی رییس هیات مدیره هم از شدت این شایعات کم نکرد و همه منتظر تغییرات در مجموعه آبی بودند اما منصوریان و شاگردانش در آبادان میخ خود را محکم کوبیدند و با برتری 3 بر صفر مقابل نفت، به حاشیه امنیت رسیدند.

 

منصوریان که از این پیروزی خوشحال بود چرا که حالا تیمش چهارم جدول است و بعید به نظر می رسد حداقل تا فردای شهرآورد تهران کسی به فکر تغییر او باشد، در فرودگاه در حال مکالمه تلفنی بود که ناگهان گفت: «یعنی خیالم راحت باشد، برکنارم نمی کنید، به کارم ادامه بدهم.» و با صدای بلند خندید. به شکلی که توجه شاگردانش به این مکالمه تلفنی سرمربی با شخصی که پشت خط تلفن بود، جلب شد.

 

معلوم نیست منصوریان تلفنی با کدام یک از مسئولان تصمیم گیر در استقلال صحبت می کرد اما هر چه بود، منصوریان به شوخی حرف دل خودش را زد و به شایعه ای که پشت سرش راه افتاده بود، واکنش نشان داد.

 

استقلال دیروز در آبادان با 3 گل مجتبی حقدوست، بهنام برزای و مجید حسینی که هر 3 از جوانان آینده دار استقلال هستند، 3 بر صفر نفت آبادان را شکست داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها