کد خبر: ۴۱۱۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
در سال 2012 میلادی جهان شاهد معرفی محصولات بسیار زیادی در حوزه های مختلف خواهد بود. لوازم الکترونیکی ، تلفن های همراه ، اتومبیل ها از جمله این محصولات هستند. حوزه محصولات الکترونیک نیز از جمله بخش هایی است در سال 2012 بسیار فعال ظاهر خواهد و محصولات زیادی را برای معرفی بازار خواهد داشت.
باشگاه خبرنگاران، حوزه محصولات الکترونیک نیز از جمله بخش هایی است در سال 2012 بسیار فعال ظاهر خواهد و محصولات زیادی را برای معرفی بازار خواهد داشت. در این مطلب نگاهی داریم به برترین وسایل الکترونیکی که در سال 2012 به بازار ارائه خواهند شد.

تلویزیون OLED 55 اینچ از شرکت LG



این تلویزیون جدید از شرکت ال جی کشور کره جنوبی حقیقتا یک انقلاب در زمینه تلویزیون است. با قطری در حدود 4 میلی متر و وزنی در حدود 7.5 کیلوگرم این تلویزیون بسیار سبک و به راحتی قابل حمل و نصب است. با توجه به استفاده از فناوری OLED در این تلویزیون کاربران به تصاویری شفاف تر و ترکیب رنگ بهتر و همچنین مصرف انرژی کمتر دسترسی خواهند داشت. این تلویزیون قرار است در ماه اکتبر و با قیمتی در حدود 10 هزار دلار به بازار عرضه شود.

تلویزیون 55 اینچ Super OLED از شرکت سامسونگ



تنها چند ساعت پس از رونمایی تلویزیون شرکت LG در نمایشگاه CES 2012 ، شرکت سامسونگ از تلویزیون OLED خود پرده برداری کرد. این تلویزیون به قطر 7.6 میلی متر از تلویزیون شرکت ال جی بزرگتر و سنگین تر است. اما شرکت سامسونگ ادعا می کند که تلفیق رنگها در این تلویزیون از سایر مدل بهتر است. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت ، و یک دوربین نصب شده در داخل تلویزیون دارد. این محصول در نیمه دوم سال 2012 به بازار عرضه می شود.

پروژه فیونا



شرکت بازی سازی " Razer " نمونه ای از یک تبلت را برای انجام بازی طراحی کرده است. در این تبلت 10.1 اینچی از کاربران خواسته شده است تا به جای قابلیت لمس صفحه از دست و سیستم کنترلی که در کنار صفحه تعبیه شده است استفاده کنند. این تبلت از سیستم عامل ویندوز 8 بهره می برد و می تواند بسیاری از بازی های را که تا پیش از این فقط بر روی کامپیوترهای شخصی قابل اجرا بود را اجرا کند. قیمت این سیستم کمتر از 1000 دلار تخمین زده شده است.

اسکیت بورد هوشمند



شرکت " Chaotic Moons " اقدام به رو نمایی از یک نمونه اسکیت برد هوشمند کرده است که البته فعلا به بازار عرضه نخواهد شد. در این اسکیت برد از یک تبلت ساخت شرکت سامسونگ با سیستم عامل ویندوز 8 و استفاده از فناوری "کینکت" قابلیت کنترل اسکیت را به شما داده و به شما کمک می کند تا با سرعت 51 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید.

دوربین عکاسی مدل X-pro1 از شرکت Fujifilm



دوربین عکاسی جدید شرکت "فوجی فیلم" که امسال در ماه فوریه به بازار عرضه خواهد شد به نظر قدیمی و از رده خارج می آید ولی باید گفت که برخلاف ظاهر قدیمی این دوربین از یک فناوری بسیار پیشرفته استفاده می کند. در این دوربین از لنز پیشرفته ای استفاده شده است که به کمک آن عکاس می تواند بهتر زاویه را برای عکاسی پیدا کند. این دوربین که قابلیت نزدیک سازی 16 برابری را دارد از لنزهای 18 ، 35 و 60 میلی متری بهره می برد. البته بایستی به این نکته نیز اشاره کرد که سرعت فوکوس این دوربین کمتر از دوربین های هم رده خود است.

تلفن همراه Lumia 900 از شرکت نوکیا



نام نوکیا در کشور ما نامی بسیاری شناخته شده در زمینه تلفن همراه است و بسیاری از هموطنان ما از محصولات مختلف این شرکت استفاده می کنند . مدل Lumia 900 جدیدترین تلفن همراه هوشمند این شرکت است که از یک صفحه 4.3 اینچی ، دوربین 8 مگا پیکسلی ، پردازنده 1.4 گیگاهرتزی و 16 گیگابایت فضای ذخیره بهره می برد. سیستم عامل این تلفن همراه هوشمند ویندوز 8 است.

IDEAPAD مدل YOGA 13 از شرکت LENOVO



این وسیله جدید به نوعی ترکیبی از تبلت و لپ تاب است و اسم یوگا به خاطر قابلیت انعطاف پذیری صفحه نمایش به آن ابلاغ می شود. این سیستم از یک صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی با حساسیت بالا از سیستم عامل ویندوز 8 ، پردازنده کورای 7 از شرکت اینتل و 256 گیگابایت حافظه برخوردار است. این سیستم تنها 1.69 سانتی متر قطر و 1.47 کیلوگرم وزن دارد.

تبلت مدل P از شرکت سونی



شرکت سونی قصد دارد تا در سال 2012 اولین تبلت خود را به بازار عرضه کند. این تبلت که دارای 2 صفحه نمایش است و قابل حمل در جیب کت را نیز دارد. این تبلت از سیستم عامل گوگل اندروید بهره برده و با یک صفحه 5.5 اینچی و یک پردازنده 1 گیگاهرتزی کمتر از 400 گرم وزن دارد.

اولترابوک مدل ASPIRE A5 از شرکت ACER



اکثر اولترابوک ها در دنیا 2 سانتی متر قطر دارند اما این محصول جدید از شرکت " ACER " تنها 1.5 سانتی متر قطر دارد و عنوان نازک ترین اولترابوک جهان را کسب کرده است. وزن این اولترابوک نیز تنها 1.3 کیلوگرم است. این اولترا بوک از پورتهای خروجی HDMI ، USB 3.0 ، صفحه نمایش 13.3 اینچی و انتقال بالای سریع اطلاعات بهره می برد . این اولترابوک در پاییز امسال به بازار عرض می شود.

ضربان سنج دیجیتال از شرکت Motorela



این ضربان سنج کوچک تنها 4.6 سانتی متر مربع مساحت دارد و و بر روی بازو افراد وصل می شود. نوع حرکت، سرعت ، ضربان قلب و مسیر طی شده در این سیستم مشخص می شود. در عین حال این سیستم توانایی پخش موسیقی را داشته و می تواند با توجه به نوع عملکرد شما برای شما موسیقی های مختلفی را اجرا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها