يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۲۴۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اکنون که 400 هزار دلار آمده است هیچکس نمی‌گوید کار فتح‌الله‌زاده است ولی اگر بدهی بود فوری به من ربط می‌دادند.
به گزارش پایگاه 598، علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل السد و پیروزی آبی‌پوشان در این مسابقه گفت:‌ حقیقتا به خودم افتخار کردم که یک استقلالی‌ هستم چون واقعا بازیکنان زحمت کشیدند. دست کادر فنی بازیکنان استقلال و هواداران درد نکند و باید بگویم غیرت یعنی همین آنقدر دویدند که السد را خسته کردند و این تیم در نهایت زمین‌گیر شد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه فدراسیون مطالبات این باشگاه را بابت حضور بازیکنان در جام جهانی پرداخت کرده است،‌گفت: این 400 هزار دلاری که آمده  حاصل حرص و جوش‌ها و دوندگی‌هایی بود که برای جذب بازیکنان در آن زمان می‌خوردم. الان هیچکس نمی‌گوید فتح‌الله‌زاده این پول را برای استقلال گذاشت ولی اگر بدهی بود فوری به من ربطش می‌دادند ولی من از شخص مهدی تاج می‌خواهم این پول را به باشگاه استقلال ندهد و از طریق فدراسیون به بازیکنان خارجی که از استقلال طلبکارند پرداخت کند تا تیم در ادامه و در لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل نشود.

وی تأکید کرد: اگر این پول را به باشگاه‌ها بدهند بلافاصله آنها خرج می‌کنند ولی الان می‌شود یک نفر را برای رایزنی با بازیکنان خارجی انتخاب کرد و اتفاقاً از طریق او تخفیف گرفت و بدهی استقلال  به بازیکنان خارجی را پرداخت کرد تا هواداران این همه حرص و جوش نخورند.

فتح‌الله زاده در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه بارها در این مورد صحبت کرده است، گفت: متأسفانه یک عده با بی‌اخلاقی علیه من جوسازی کردند ولی من در تلویزیون نشان دادم که چه مدارکی داشتم حتی واعظ آشتیانی هم تأکید کرد که وزیر اعلام کرده بود 50 درصد را وزارتخانه‌ها می‌دهد و 50 درصد را ما تأمین کنیم بماند که سعیدلو بخشی را پرداخت کرد و در ادامه عده‌ای لج و لجبازی کردند تا پول‌ها پرداخت نشود.

وی ادامه داد: همه می‌دانند من بازیکنانی آوردم که توانستیم به  کمک آنها و کادر فنی از سه سال حضور دو جام بیاوریم و یک بار هم در بین 4 تیم برتر آسیا قرار گرفتیم. جالب است دوستان آمدند در سه سال 70 میلیارد خرج کردند یک قهرمانی هم نیاورند،مردم این چیزها را می‌فهمند و به خاطر این است که به من لطف دارند اما خواهش من از مدیران این است که دیگران را خراب نکنند و کار خودشان را انجام بدهند. من روی اصولم هستم و اگر الان هم مدیرعامل استقلال باشم باز  هم بازیکن می‌گیرم چون تیم باید در مراحل بعد به مصاف تیم‌های گردن کلفت آسیایی برود و هنگامی که با تیم‌های شرق آسیا بازی کنیم تازه متوجه می‌شویم که قضیه چیست. پرسپولیس و استقلال برای اینکه مقام بیاورند در کنار جوان‌گرایی نیاز به بازیکنان بزرگ دارند که در میدان‌های بزرگ بتوانند کار را برای تیم در بیاورند. شما ببینید ژاوی با این سن و سال چقدر گرفته اما به استقلال و پرسپولیس که می‌رسد پولی وجود ندارد مگر تیم‌های شهرستانی همین حالا کم خرج می‌کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه دو شب پیش بازیکنان استقلال و پرسپولیس در یک میهمانی نمادین در کنار هم قرار گرفتند گفت: باید از آنها تشکر کرد اما ای کاش اینگونه مراسم‌ها در روزهای دیگر سال هم برگزار شود. مثلا مهدی طارمی با تمام بازیکنان استقلال رفیق است یا امید نورافکن مثل پسر طاهری می‌ماند یا به طور مثال همین علی کریمی هر وقت ما را می‌بیند احترام می‌گذارد و درست است ما کری می‌خوانیم و رقیب هستیم اما باید قبول کرد در کنار هم دوست هستیم و احترام یکدیگر را نگه می‌داریم. هزاران بار شده ما با علی پروین و حسین کلانی‌ها یک جا نشسته‌ایم. من اعتقاد دارم اگر استقلال و پرسپولیس قوی باشند فوتبال کشور رشد می‌کند. وقتی به ورزشگاه نیوکمپ رفتم به یکی از دوستانم به نام علوی گفتم که تأسف خوردم که آن ورزشگاه را با آن همه امکانات دیدم چون ما یک استادیوم آزادی داریم که می‌تواند خیلی با شکوه‌تر از ورزشگاه‌های بزرگ دنیا باشد. جالب اینجاست که امروز دیدم ژاوی به هنگام ترک ایران گفته جو ورزشگاه آزادی فوق‌العاده بود.

فتح‌الله زاده در خصوص دربی 84 نیز گفت: این بازی تعیین کننده است و من از تماشاگران می‌خواهم فرهنگ بالای خودشان را نشان داده و به نظرم هر تیمی تمرکز کند برنده این مسابقه است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی چیست،‌گفت: به نظر من این بازی مساوی تمام می‌شود هر چند استقلال بازی سنگینی انجام داد و 30 دقیقه هم بیشتر بازی کرد ولی من می‌گویم بازی مساوی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها