کد خبر: ۴۱۲۸۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۵ بهمن ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - یوسف قاسمی/ پرسپولیس روز گذشته در حالی دربی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد که اگر مهاجمانش و در راس آنها مهدی طارمی کمی بادقت تر عمل می کردند، می توانستند در همان نیمه نخست کار آبی پوشان پایتخت را یکسره کنند. ضربه سر بی دقت طارمی در موقعیتی مشابه گلی که علی قربانی وارد دروازه بیرانوند کرد، تک به تکی که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به پاهای رحمتی کوبید، سردرگمی علی علیپور در همان چند دقیقه ای که در زمین حضور یافت و چندین و چند موقعیتی که مهاجمان پرسپولیس با بی دقتی از دست دادند، موجب شد تا هواداران این تیم ناخودآگاه یاد جمله پروفسور درست در روزهایی که محمد عباس زاده، آقای گل لیگ آزادگان با موقعیت های چند درصدی یکی پس از دیگری دروازه حریفان را باز می کرد افتاده و حسرت به خدمت نگرفتنش را بخوردند.

 

به گزارش بانک ورزش، محمد عباس زاده، مهاجم نساجی مازندران و آقای گل این روزهای لیگ آزادگان از ابتدای فصل در تمام مصاحبه هایش صراحتا از علاقه اش به حضور در پرسپولیس سخن گفته و بارها به کادرفنی این تیم چراغ سبز نشان داد ولی برانکو درست در روزهایی که مهاجمانش از گل کردن ساده ترین توپ ها عاجز بودند به یکباره نظرش در مورد عباس زاده را اینگونه بیان کرد: عباس زاده را می شناسم و از علاقه اش به پرسپولیس مطلعم ولی خیلی ها دوست دارند در تیمی مانند پرسپولیس بازی کنند، در حال حاضر سطح فنی تمام مهاجمانم از عباس زاده بالاتر است و نیازی به او ندارم. این صحبت ها درست زمانی مطرح شد که محمد عباس زاده به تنهایی در لیگ آزادگان، یک گل از مجموع تمام گل هایی که همه مهاجمان پرسپولیس زده بودند، بیشتر زده بود.


عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس در چند بازی اخیر و از آن سو گلزنی های عباس زاده شاید موجب شده باشد تا برانکو در مورد حرف هایی که درست چند هفته پیش به زبان آورد، به فکر فرو رفته و در خلوت از خود بپرسد که چرا با کج سلیقگی موجب شد تا عباس زاده را در نوک پیکان خط حمله تیمش نداشته باشد؟ شاید حالا برانکو از حرف هایی که در آن برهه زمانی در مورد پدیده لیگ سیزدهم زده پشیمان و با هواداران پرسپولیس که برای چندمین بار پس از پایان دربی در پیج شخصی عباس زاده از او خواسته اند تا به تیم محبوبش پرسپولیس باز گردد هم عقیده شده باشد ولی حداقل تا پایان این فصل این پشیمانی برای او و سرخپوشان پایتخت سودی نخواهد داشت.


نکته جالب صحبت های برانکو در مورد سطح فنی مهاجمانش آنجایی بود که حتی مهاجم اوکراینی تیمش را هم بهتر از عباس زاده قلمداد کرده بود، آن هم در حالی که این مهاجم حتی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای داربی هم جایی نداشت. حال اینکه برانکو چطور بازیکنی با این کیفیت فنی که حتی قابلیت حضور روی نیمکت سرخپوشان را هم ندارد بهتر از آقای گل لیگ آزادگان می داند، سوالی است که بدون شک جوابش را تنها خودش می داند و بس.


با این وجود تنها باید منتظر ماند و دید که آیا در فصل بعد عباس زاده بالاخره به تیم محبوبش که در آن عنوان پدیده لیگ سیزدهم را کسب کرده باز خواهد گشت یا خیر؟

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها