کد خبر: ۴۱۴۸۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
"دکتر جکیل و مستر هاید" عنوان رمان کوتاهی است که در سال 1886 توسط رابرت لوییس در لندن منتشر شد. در این رمان دکتر جکیل، که به مبحث دوگانگی شخصیت علاقه‌مند است، معجونی برای جدا کردن جنبه‌های خوب و بد انسانیتش می‌سازد. از جنبه‌های بد فردی به نام آقای هاید پدید می‌آید که دست به اعمال جنایتبار میزند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، اگر مشابه شخصیت فوتبالی مهدی طارمی را، در کتاب‌های رمان جستجو کنیم مطمئناً نزدیک‌ترین داستان به او همین شخصیت دکتر جکیل و مستر هاید خواهد بود. مهاجم ملی پوش سرخپوشان امروز بار دیگر در زمین فوتبال جنبه‌های خوب و بد یک فوتبالیست را به نمایش گذاشت.  پاس گل داد، موقعیت خراب کرد، در زمان‌هایی از مسابقه روی اعصاب طرفداران پیاده روی کرد و ناگهان دو گل فوق‌العاده در دقایق پایانی به ثمر رساند تا طرفداران تیمش را به آسمان‌ها ببرد. 


شماره 9  سرخ‌پوشان که در روز اول رقابت‌های لیگ قهرمانان نمایش قابل قبولی از خود ارائه نداده بود، بدون هیچ گونه تردیدی بهترین بازیکن زمین در دیدار با الوحده بود و حتی نام او را در کنار بازیکنانی مانند عمر عبدالرحمن می‌توان به عنوان بهترین‌های هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه‌ی غرب آسیا قرار داد.


طارمی با دو گل و یک پاس گل، شیرین‌ترین کادوی تولد را در روز تولد 62 سالگی برانکو به او هدیه داد.

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها