امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۶۵۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
مجروحین عملیات تروریستی دمشق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۵۹۸:
یکی از آسیب دیدگان ضمن تشکر از دولت سوریه و کادر پزشکی بیمارستان دمشق اظهار می دارد: با همه ی درد و زخم هایی که از اثار انفجار دارم می گویم که این انفجار ها هیچ تاثیری بر اعتقادات ما ندارد و ما می آییم و می آییم و می آییم چون حضرت زینب(س) برای ما از خود گذشت و ما به او افتخار می کنیم.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، شنبه شب گذشته انفجار تروریستی در قبرستان باب الصغیر دمشق به وقوع پیوست که در این حادثه 59 نفر به شهادت رسیدند و بر اساس آمار رسمی اعلامی 47 تن از شهدا، زوار و شهروندان غیرنظامی و اغلب آنان شیعیان عراقی هستند. در همین خصوص خبرنگار پایگاه 598 مستقر در سوریه گفتگوی کوتاهی را با تعدادی از آسیب دیدگان عراقی این عملیات تروریستی داشته که در ادامه فیلم و متن خلاصه شده این مصاحبه ها می آید.

یکی از آسیب دیدگان ضمن تشکر از دولت سوریه و کادر پزشکی بیمارستان دمشق اظهار می دارد: با همه ی درد و زخم هایی که از اثار انفجار دارم میگویم که این انفجار ها هیچ تاثیری بر اعتقادات ما ندارد و ما می آییم و می آییم و می آییم چون حضرت زینب(س) برای ما از خود گذشت و ما به او افتخار می کنیم.



دیگر مجروح این عملیات تروریستی می گوید: اول به زیارت سید رقیه و سید زینب(س) رفتیم بعد به اینجا امدیم. این انفجار ها باعث می شود که مردم ما بیشتر برای زیارت حضرت زینب بیابند.دیگر مجروح این عملیات تروریستی می گوید: اول به زیارت سید رقیه و سید زینب(س) رفتیم بعد به اینجا امدیم. این انفجار ها باعث می شود که مردم ما بیشتر برای زیارت حضرت زینب بیابند.



یکی دیگر از آسیب دیدگان عراقی بیان می دارد: ما عراقی ها و مردم سوریه شهدای زیادی را تقدیم کردیم و واهمه ای نداریم و امیدواریم که شر این شریر ها از سر ما مسلمین کم بشود.


عضو کادر پزشکی بیمارستان دمشق که مجروحین این عملیات تروریستی به این بیمارستان منتقل شدند نیز در گفتگو با خبرنگار 598 بیان نمود: من کارمند این بیمارستان هستم و در طبقه پنج اورژانس کار می کنم. بعد از شنیدن صداها و آژیر های زیاد ماشین های آمبولانس شهدای و زخمی های پیر و جوان زیادی به این جا آورده شد و اکثر آن ها عراقی بودند این ها در اثر انفجاری بود که در نزدیکی باب المصلی انجام شد. انفجار ها رو محکوم کرده و به رهبر خود بشار اسد افتخار می کنیم.






















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها