کد خبر: ۴۱۸۵۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
احمدی نژاد بازهم به جنازه فتنه فرصت نفس گیری داد:
عده ای همچنان می خواهند فتنه ۸۸ را به دعوای موسوی و احمدی نژاد تقلیل دهند. از این رو کاندیداتوری احمدی نژاد برخلاف توصیه رهبر انقلاب را به مثابه سند حقانیت خود بازنمایی می کنند. فتنه ۸۸ دعوای این و آن نبود. آنکه علیه اصل نظام و انقلاب شورش کرده و هشت ماه نصح و وعظ رهبری را با بیانیه های موهن و آشوب خیابانی و هتک مقدسات پاسخ داده، چگونه امروز برای عدم تمکین به توصیه رهبری گریبان چاک می کنند؟!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، عده ای همچنان می خواهند فتنه ۸۸ را به دعوای موسوی و احمدی نژاد تقلیل دهند. از این رو کاندیداتوری احمدی نژاد برخلاف توصیه رهبر انقلاب را به مثابه سند حقانیت خود بازنمایی می کنند.

فتنه ۸۸ دعوای این و آن نبود. آنکه علیه اصل نظام و انقلاب شورش کرده و هشت ماه نصح و وعظ رهبری را با بیانیه های موهن و آشوب خیابانی و هتک مقدسات پاسخ داده، و آنانکه در تمام مدت سکوت کردند، چگونه امروز برای عدم تمکین به توصیه رهبری گریبان چاک می کنند؟!

آنان در این آتش می دمند تا سیاهی به جای مانده از آتش فتنه به چشم نیاید.

مع الاسف همانگونه که احمدی نژاد در اوج رسوایی فتنه گران، با خانه نشینی اش دستور روز را تغییر و به جنازه های فتنه فرصت نفس گیری داد، امروز  هم درست در زمان آشکارگی بی کفایتی و درماندگی همان جریان در دولت مستقر، خواسته یا ناخواسته همان کرد، که کرد؛ و فعلت فعلتک التی فعلت!

*دکتر وحید یامین پور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها