يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۸۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آیت‌الله میرباقری مطرح فرمودند:
دولت فعلی قائل به اقتصاد مقاومتی نیست؛ اقتصادی که آنها تبیین کردند اقتصاد نئوکینزی است. دولتی‌ها می‌گویند ما اقتصاد مقاومتی را این‌طور می‌فهمیم که باید وابسته شویم تا اگر دشمن خواست به ما لطمه بزند خودش ضربه بخورد! این دولت برنامه اقتصادی دیگری را دنبال می‌کند و به دنبال جهانی شدن است، به همین دلیل یکی از اعضای تیم اقتصادی دولت گفته است که باید به اقتصاد جهانی بپیوندیم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آیت‌الله میرباقری نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری در جلسه دیدار اعضای جامعه مدرسین با حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی که در سفر روز شنبه به قم انجام شده بود طی سخنانی گفتند: انقلاب اسلامی بدون تردید جمهوری اسلامی را به یک قدرت در عرصه جهانی کرده است و این موضوع توسط دشمنان نیز مورد تأکید قرار گرفته است. قدرت نظام اسلامی با گذشت زمان افزایش پیدا کرده و به یک قدرت اثرگذار در صحنه جهانی تبدیل شده است.

اکنون دشمن در خاورمیانه در حال هزینه کردن است؛ چرا که نظام اسلامی به قدرت بزرگی تبدیل شده و دشمن باید برای تخریب این قدرت تلاش کند.

مفهوم قدرت در دنياي امروز تغییر کرده و باید از قدرتی که برای جمهوری اسلامی به وجود آمده صیانت کنیم.

نخستین مأموريت مسئولان و مدیران کشور این است که از قدرت‌های کشور صیانت کرده و موازنه را به نفع اسلام، مثبت نگه دارند، اما متأسفانه ضعفی که در مذاکرات نشان داده شد، موجب شد که غرب تلاش کند تا قدرت ما را هدف قرار دهد.

هر برنامه اقتصادی که پیشنهاد داده می شود باید معطوف به صیانت از قدرت باشد. هر طرحی برای گذر از بحران‌ها باید معطوف به حفظ اقتدار باشد. این موضوع در مذاکرات مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

دولت فعلی قائل به اقتصاد مقاومتی نیست؛ اقتصادی که آنها تبیین کردند اقتصاد نئوکینزی است. دولتی‌ها می‌گویند ما اقتصاد مقاومتی را این‌طور می‌فهمیم که باید وابسته شویم تا اگر دشمن خواست به ما لطمه بزند خودش ضربه بخورد! این دولت برنامه اقتصادی دیگری را دنبال می‌کند و به دنبال جهانی شدن است، به همین دلیل یکی از اعضای تیم اقتصادی دولت گفته است که باید به اقتصاد جهانی بپیوندیم. این افراد به این دلیل که به دنبال نوسازی اقتصادی هستند، مانع تعطیل شدن کارخانه‌ها و صنایع نمی‌شوند و این موضوع در دهه چهل نیز مشاهده شد؛ بنده نمی‌خواهم بگویم عمدی است اما علت باید مشخص شود.

این افراد اقتصاد را به گروگان گرفتند تا برجام‌‌های دیگری را به اجرا درآورند! باید اقتصاد از این وضعیت خارج شود و در ریل اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

لیبرال‌ها معتقد به شبیخون فرهنگی نیستند، به همین علت برنامه ندارند؛ در حالی که اکنون برنامه‌ریزی دشمن بیشتر شده است؛ هرچند اقتصاد یکی از اولویت‌های مهم است، اما این عرصه باید به فرهنگ نیز معطوف باشد.

آیت‌الله میرباقری نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری(در جلسه دیدار اعضای جامعه مدرسین با حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی)، ۹۶/۲/۱۶
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
مسئولین محترم سایت به آقایان رئیسی و قالیباف برای مناظره اقتصادی این هفته اطلاعات اقتصادی به صورت مصداقی در مورد ادعای تورم 45درصد و 7درصد ارائه دهند ... اولاً بالاترین نرخ تورم در فاصله سالهای 90 الی 92 که ثبت شده و در سایت بانک مرکزی هم عنوان شده 34درصد بوده و نه 45درصد.. کاهش نرخ تورم به 7درصد هم یک مسئله عجیب و خلاف واقعیات جامعه ماست. یعنی به عبارت ساده تر تورم 6 برابر کاهش پیدا کرده است. به صورت مثال اقلام خوراکی مردم در عمل افزایش قیمت قابل توجهی را داشته است که در ذیل به آنها اشاره می گردد.
نان سنگک 300 تومان شده 1000 تومان
2-گوشت 30 هزار توان شده 45 الی 50 هزار تومان
3-میوه آناناس 10هزار تومان شده 25 الی 28 هزار تومان
4-نان باگت 250 تومان شده 500 تومان
5-یک نوع ماهی کیلو 14000 تومان شده 30 هزار تومان و الی .....
6- افزایش نرخ کرایه حمل و نقل (تاکسی) به طور مثال در یک مسیر مشخص از 250 تومان به 800 تومان
7- افزایش قیمت بنزین ماهیانه از 400 تومان به 1000 تومان
8-افزایش قیمت حامل های انرژی و فراورده های آن از 50 الی 100 درصد
9-افزایش 150 درصدی عواض اتوبانها و بزرگ راها
10-افزایش 300 الی 400 درصدی حق انشعاب آب،برق گاز
11-و قص علی هذا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها