أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۲۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
نامه مهم بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص پیشنهادی که چند روز گذشته به مجلس داده بود نامه ای نوشت و پیشنهاد مطرح شده را این بار برای شورای عالی انقلاب فرهنگی بازگو کرد. در بخشی از این نامه آمده است: جناب آقای مخبر، آیا به‌راستی وقت آن نرسیده است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر کم‌کاری‌های خود از پیش گاه ملت ایران متواضعانه عذرخواهی کند؟
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص پیشنهادی که چند روز گذشته به مجلس داده بود نامه ای نوشت و پیشنهاد مطرح شده را این بار برای شورای عالی انقلاب فرهنگی بازگو کرد.
 
متن کامل نامه به شرح زیر است:
 
همانگونه که مستحضرید این روزها مسئله سند 2030 به‌مثابه تهدیدی بزرگ برای استقلال ملی و عاملی در جهت جهانی سازی در ساحت فرهنگ، موجبات نگرانی دغدغه مندان انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.
 
این در حالی است که هنوز ابراز گلایه‌مندی صریح رهبر معظم انقلاب از شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با این سند به‌مثابه یک نقطه تاریک در عملکرد این شورا در خاطره‌ها باقی است. 

ادعای بی‌اطلاعی از تصویب و اجرای این سند نیز خود بهانه‌ای رنگ‌باخته و عذری بدتر از گناه است. به‌راستی جای طرح این پرسش مهم باقی است که چطور چشمان شورای عالی انقلاب فرهنگی که قرار بود دیدبان وضعیت فرهنگی نظام باشد به‌قدری کم سو بود که نتوانست تحرکات ناظر به این سند را ببیند. 

 
عدم همکاری دولت پاسخ دقیقی به مطالبات جریان های دانشجویی نیست چرا که به طور کلی بنای دولت تدبیر و امید به رقم زدن محرمانه ها است ! اگر روحیه انقلابی گری این شورا کم رنگ شده است لااقل از فریاد های جریان های دانشجویی حمایت می کردید. جناب آقای مخبر، آیا به‌راستی وقت آن نرسیده است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر کم‌کاری‌های خود از پیش گاه ملت ایران متواضعانه عذرخواهی کند؟

حال نیز خبرها حکایت از بررسی مجدد سند 2030 در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تلاش فراوان مسئولین دولتی برای زدن مهر تأیید این شورا بر سند 2030 دارند. بدین‌وسیله باهدف جلوگیری از تکرار تجربیات تلخ گذشته پیشنهادی را که چند روز پیش به مجلس شورای اسلامی داده بودیم، این بار به شما عرضه می‌کنیم و آن اینکه مذاکرات جلسه آتی شورا را به‌صورت زنده از صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش کنید یا فیلم کامل آن را در اختیار ملت قرار دهید.
 
انتشار مشروح مذاکرات برای مردم مشخص می‌کند که آیا هنوز می‌توان این مجموعه را شورای عالی انقلاب فرهنگی نامید یا به‌تبع انفعال شدید اعضای این شورا در برابر دولت باید نام آن را به شورای عالی انفعال فرهنگی تغییر داد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها