يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۰۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
شش روز پس از رسیدن نیروهای مقاومت به مرز عراق
پس از آنکه نیروهای سوریه و مقاومت در هفته گذشته به مرز عراق رسیدند، سرانجام نیروهای عراقی نیز توانستند خود را به مرز برسانند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای عراقی شش روز پس از آنکه نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در مرز جنوبی سوریه به مرز عراق برسند،‌ نیروهای عراقی هم موفق شدند از جنوب مرز، به مرز برسند. 

منابع مختلف مانند خبرگزاری اسپوتنیک یا روزنامه الشرق الاوسط نیز این خبر را تأیید کردند.

این روزنامه امروز جمعه نوشت که همزمان با حضور نیروهای الحشد الشعبی در مر عراق و سوریه در استان نینوی، روز گذشته (پنج شنبه) نیز نیروهای یگان مرزی و عشایر عراقی در نزدیکی مرز عراق با سوریه و اردن در منطقه «الرطبه» در استان الانبار برای مقابله با تحرک تروریست‌های داعش مستقر شدند.

«عماد الدیلمی» فرمانده منطقه «الرطبه» به اسپوتنیک گفته است که نیروهای یگان مرزی و عشایر در اطراف گذرگاه مرزی «الولید» و «الطریبیل» حضور یافته‌اند.

پیشتر و شش روز پیش زمانیکه نیروهای مقاومت به مرز رسیدند، آنسوی مرز آلوده به عناصر داعش بود اما از روز گذشته نیروهای سوریه و عراقی در دو سوی مرز تماس پیدا کردند.


اندازه بزرگتر نقشه اینجا    

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها