يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۳۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۶ تير ۱۳۹۶
سرمربی آبی پوشان تصمیم نهایی‌اش درباره بازیکن یا بازیکنانی که قرار است از لیست آبی‌ها خارج شوند را اتخاذ می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، اردوی ۱۲ روزه آبی پوشان در کشور ارمنستان به پایان رسید و استقلالی‌ها روز گذشته وارد تهران شدند تا بعد از دو روز استراحت تمرینات خود را از فردا در تهران از سر بگیرند.

آبی‌های پایتخت به نوعی یارگیری کرده‌اند که حالا در لیست بزرگسال این باشگاه یکی دو بازیکن اضافه بر مازاد حضور دارند و منصوریان ناگزیر است تا روی نام یک یا دو بازیکن این باشگاه قلم قرمز بکشد تا لیست تیمش را برای فصل پیش رو بالانس نماید.

در همین ارتباط وی جلسه ای سرنوشت ساز را با سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار می‌کند تا در خصوص بستن لیست تیمش برای ورود به مسابقات تصمیم نهایی را اتخاذ نماید.

سرمربی استقلال به زودی نام نفر یا نفراتی که باید نام شان از لیست این تیم خارج شود را به صورت رسمی به باشگاه اعلام می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها