يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۰۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
استقلال موفق شد با تک‌گل چپاروف تراکتورسازی را در نیمه اول شکست بدهد.
به گزارش پایگاه 598، بازی در نیمه اول با حملات مداوم استقلال شروع شد و آبی ها در 20 دقیقه اول روی خط دفاع آسیب پذیر تراکتورسازی فشار آورند. شاگردان علیرضا منصوریان در این دقایق از بازی بیش از چهار پنج موقعیت گلزنی خوب بدست آوردند که با بی دقتی و البته بدشانسی آنها را از دست دادند.

به گزارش ورزش سه، بیت سعید 2 موقعیت، شهباززاده یک موقعیت و یعقوب کریمی و داریوش شجاعیان هرکدام یک موقعیت از دست دادند تا آبی ها شانس گرفتن مزد برتری خود را از دست بدهند.

بعد از این دقایق تراکتوری ها با روی آوردن به بازی پرخطا و تاخیری اجازه ندادند استقلال چندان به دروازه آنها نزدیک شود اما در نهایت شوت زیبای چپاروف در دقیقه 41 قفل دروازه تراکتورسازی را شکست تا آبی ها اولین گل خود در لیگ هفدهم را تجربه کنند.

شرح گل:

1-0 (استقلال ): در دقیقه 41 شوت محکم چپاروف از پشت محوطه جریمه وارد دروازه تراکتورسازی شد تا آبی ها مزد برتری مطلق خود را بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها