يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۸۰۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
سرپرست تیم استقلال گفت: از محل برگزاری بازی هفته چهارم مطلع نیستیم اما هر جا باشگاه سایپا در نظر داشته باشد بازی می کنیم.
به گزارش پایگاه 598، تیم استقلال در سومین هفته لیگ برتر اولین برد خود در لیگ هفدهم را بدست آورد و توانست از پایین جدول جدا شده و به جمع تیم های تک رقمی لیگ بپیوندد.

نصراله عبداللهی در گفت و گو با مشرق، درباره پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی و اتفاقات این دیدار همچنین محل برگزاری دیدار هفته چهارم مقابل سایپا حرف زد.

متن صحبت های وی در ادامه می آید:

عبداللهی درباره مصاف با تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خطرناکی بود که در دو بازی ابتدایی با از دست دادن امتیازات کامل آمده بود تا هر طور شده استقلال را شکست بدهد اما ما هم انگیزه های زیادی داشتیم که در خانه به طلسم این چند سال پایان بدهیم. متأسفانه در این 4، 5 سال اخیر ما همواره در تهران به تراکتورسازی باخته بودیم و از این نظر نمی خواستیم این اتفاق باز هم تکرار شود و البته تلاش بازیکنان ثمر داد و در نهایت این موضوع پایان یافت و 3 امتیاز شیرین گرفتیم.

سرپرست استقلال تأکید کرد: ما بازی را از ابتدا با قدرت استارت زدیم و کار تاکتیکی تیمی نشان داد که بازی به بازی بهتر می شویم و این در تعداد ایجاد موقعیت های مان روی دروازه حریف کاملا مشخص بود. در نهایت هم به گل رسیدیم.

عبداللهی درباره بازیکن ازبکستانی استقلال بیان داشت: جپاروف بازیکنی باتجربه است که به خوبی می داند چطور در فضاها حرکت کرده یا پاس هایش را ارسال کند. همین تجربه اش باعث شد تا به موقع شوتزنی کند و استقلال را به گل و برتری برساند.

وی همچنین از حضور هواداران استقلال هم تجلیل کرد و گفت: با اینکه در دو بازی ابتدایی لیگ نتایج بدی گرفته بودیم باز هم هواداران پشت تیم را گرم کردند و با حضور در آزادی به همه ما قوت قلب دادند که می توانیم به آنها تکیه کنیم.

پیشکسوت استقلال همچنین در ارتباط با بازی یعقوب کریمی در این دیدار جای میلاد زکی پور توضیح داد: زکی پور آسیب دیده است و بازیکن جانشینش خیلی خوب بازی کرد. یعقوب از باتجربه های استقلال محسوب می شود که در این دیدار هم دوندگی بالایی داشت هم به موقع به خط حمله و هافبک اضافه می شد.

عبداللهی درباره بازی با سایپا خاطر نشان کرد: یکی از سخت ترین دیدارهای این هفته های ما همین بازی است. سایپا هم تیمش جوان است هم کادر فنی خوبی دارد و هم خوب نتیجه گرفته اند. البته ما هم نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم.

وی در این باره که محل برگزاری این دیدار کجاست توضیح داد: شنیده ام که سازمان لیگ اجازه برگزاری این بازی در دستگردی را نمی دهد و از طرفی سایپایی ها هم گفته اند که در آزادی بازی نمی کنند به این دلیل هنوز نمی دانیم بازی ما کجا برگزار می شود ولی به هر حال آنها میزبان هستند و هرجا بگویند بازی می کنیم فقط باید زودتر این موضوع را مشخص کنند تا ما بتوانیم در نزدیکی محل برگزاری بازی هتل بگیریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها