کد خبر: ۴۲۸۸۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰

کاندیدای مردم شهرستان های کرمان و راور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم را ولی نعمت خود دانست و افزود: تعهد ما به نظام اسلامی و ولایت است و هیچ تعهدی به کسی نداریم.



به گزارش ماهان نیوز؛ سومین همایش جبهه پایداری استان کرمان عصر جمعه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین جلالی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری کشور و کاندیدای معرفی شده جبهه پایداری استان کرمان در محل خانه شهر در میان جمع بسیار با شکوه مردم کرمان برگزار شد.

در این مراسم دکتر جلالی در ابتدا با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س) مبنی بر اینکه " هر کس عبادات خالص خود را به سوی خداوند بفرستد، آنچه خیر و مصلحتش باشد برای او از سوی خداوند، فرستاده می شود."، گفت: باید دغدغه دین خدا و اسلام در ذهن نماینده مردم آشکار باشد.

وی از استقبال با شکوه مردم از سومین همایش جبهه پایداری تقدیر کرد و افزود: حضور شما وفاداری و عشق شما را نسبت به نظام اسلامی و ولایت می رساند.

حجت الاسلام دکتر جلالی حضور مردم در صحنه را تنها برای دفاع از اسلام و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: این حضور نباید برای کسی ایجاد غرور کند، چرا که غرور باعث ذلت و خواری در دنیا می شود.

ویژگی دینی و مذهبی بودن انقلاب اسلامی ایران، آن را از سایر انقلاب های جهان متمایز کرده است

کاندیدای حوزه انتخابیه کرمان و راور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آنچه که انقلاب ما را روز به روز جوانتر و شاداب تر ساخته است، دینی و مذهبی بودن آن است، گفت: سی و چهارمین بهار انقلاب را در حالی جشن گرفتیم که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، روزهای اول انقلاب را تداعی می کرد.

وی با اشاره به انقلاب های الجزایر و سرخ روسیه، تصریح کرد: آن انقلاب ها به خاطر مادی بودنشان، با گذشت زمان به پیری زودرس رسیدند و به تدریج رنگ انقلابی خود را باختند.

وی افزود: به برکت اسلام و قرآن، انقلاب اسلامی ایران هنوز جوان و با نشاط است و این دینی و مذهبی بودن انقلاب ایران آن را از سایر انقلاب های جهان متمایز ساخته است.



از تخریب ها و شایعات نباید ترسید / استقامت و پایداری همیشه جواب می دهد

رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی با اعلام اینکه بعضی ها به دنبال تخریب و شایعه پراکنی برای بد جلوه دادن اهداف جبهه پایداری و تفکر ولایی هستند، گفت: از تخریب ها و شایعات نباید ترسید، چرا که تخریب باعث تحکیم اراده و راسخ شدن در تصمیم می شود.

وی با اشاره به اینکه برای دفاع از اسلام، امام هم فدای اسلام می شود، خاطر نشان کرد: استقامت و پایداری در دین همیشه جواب داده و موجبات پیروزی را فراهم ساخته است.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه بعضی ها وی را به تندروی در مسائل کشور نسبت داده اند، افزود: به شدت با فساد و ویژه خواری مبارزه خواهم کرد و اگر این تندروی است به آن افتخار می کنم.

وی تاکید کرد: دفاع از آرمان های امام راحل و اهداف امام حاضر، حضرت آیت الله خامنه ای و معرفی فتنه گران و منحرفان در هر مقطع زمانی یکی دیگر از تندروی های من است که باز اعلام می کنم که به این تندروی افتخار می کنم.

دکتر جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه اصولگرایی در کرمان بیمار است، گفت: اصولگرایان در ارائه لیست خود دچار تردید بودند و یک جریان یا گفتمان ولایی نباید اینگونه منفعلانه عمل کند.

وی مخالفت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سپاه پاسداران با جبهه پایداری را شایعه پراکنی و کذب دانست و افزود: شخصیت والای امام جمعه و یا رده های مختلف سپاه اعلام کرده اند که از یک فرد خاصی حمایت نمی کنند و تنها در جهت مشارکت عمومی مردم در انتخابات تلاش می کنند و کسی مخالفتی با جبهه پایداری ندارد.

هر چه از بیت المال به غارت رفته است باید به جای خود برگردد

رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه جبهه پایداری اهل باندبازی، قدرت طلبی و ثروت اندوزی نیست، خاطر نشان کرد: جبهه پایداری فساد ستیز است و به شدت با اختلاس و فساد مبارزه خواهد کرد، چرا که این خواسته مؤکد مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: هر چه از بیت المال در هر کجا به غارت رفته است، چه در شرکت مولی الموحدین، هفت باغ و چه در ارگ بم، باید به بیت المال عمومی برگردد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به وجود معادن بسیار زیاد در استان، گفت: بسیاری عنوان می کنند که کرمان بهشت معادن است، اما متأسفانه در این شهر برخی کاخ نشین و بسیاری ها کوخ نشین شده اند.

دکتر جلالی با اشاره به محرومیت زیاد بسیاری از بخش ها، روستاها و محلات شهر کرمان، گفت: هر کس نماینده شود باید سفرهای شهرستانی را با حضور مدیران ارشد استان آغاز کند.

وی افزود: جلسات شورای اداری در بخش ها، با هدف آشنایی مسئولین با مشکلات مردم و حل آنها در اسرع وقت بسیار اثر بخش است.

رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی طرفداران بسیار الزامی است

کاندیدای حوزه انتخابیه کرمان و راور، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خطاب به اعضای ستادهای انتخاباتی خود در حوزه های انتخابی عنوان کرد: هر کس به وظیفه خود عمل کند، پیروز میدان است.

وی رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی طرفداران را بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: اعضای ستاد باید وقت نماز، ستاد را تعطیل کرده و به انجام فریضه الهی بپردازند.

دکتر جلالی بیان داشت: هر کس خدا را یاری کند و در راه اهداف اسلام گام بر دارد، خداوند او را یاری خواهد کرد و این مصداق آیه :ان تنصروا الله ینصر کم " در قرآن کریم است.

گفتنی است در این مراسم، مستند " پایان مدارا "، که به شرح مختصری از جریانات فتنه سال 88 می پرداخت، برای حضار به نمایش گذاشته ش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها