يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۳۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل سابق استقلال که سال‌هاست برای بازگشت به این تیم در تلاش است همزمان با اوج گرفتن اعتراض‌ها به کادر فنی و مدیریتی علاقه‌اش به بازگشت را دوباره علنی کرد.
به گزارش پایگاه 598، علی فتح الله زاده پس از کنار رفتن از مدیریت باشگاه استقلال تلاش زیادی برای بازگشت به این باشگاه انجام داده اما به جایی نرسیده است.

 

شرایط امروز استقلال اما فرصت مناسبی است برای مدیرعامل سابق که بتواند شانس خود برای بازگشت را دوباره امتحان کند.

 

آبی ها نتایج بسیار بدی در فصل هفدهم گرفته اند و هم منصوریان و هم افتخاری در خط برکناری قرار دارند هر چند که وزارت ورزش فعلا اخبار مربوط به احتمال برکناری افتخاری را رد کرده است.

 

نگاهی به تیترهای روزنامه فتح الله زاده به خوبی نشان می دهد که وی چه هدفی رادنبال می کند؛ کنار رفتن افتخاری، ابقای منصوریان: «طباطبایی: فقط منصوریان مقصر نیست، در ناکامی استقلال همه مقصرند»، «مجیدی: افتخاری صندلی اش را به یک مدیر کاردان بدهد»، «استقلال قربانی بلندپروازی‌ها»، «فریادشیران: فقط فتح‌الله‌زاده می‌تواند استقلال را نجات دهد»

 

نامه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها