کد خبر: ۴۳۲۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر ترکیدن تایر هواپیمای ایران‌ایر پرواز 3401 بغداد به اصفهان را تایید کرد و گفت: مشکل ترکیدن تایر هواپیمای ایران‌ایر بر طرف و هم‌اکنون این هواپیما در حال آماده شدن پرواز بعدی است.

هواپیما آماده پرواز بعدی استعلی قاسم‌زاده دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تایید خبر حادثه ترکیدن چرخ عقب هواپیمای پرواز بغداد به اصفهان، اظهار داشت: هواپیمای پرواز شماره 3401 ایران‌ایر امروز فرودگاه بغداد را به مقصد اصفهان ترک و با تأخیر دو ساعته ساعت ظهر امروز ساعت 12 و 15 به فرودگاه اصفهان رسید.

وی افزود: این هواپیما در حال نشستن در باند فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بوده است که دو چرخ عقب این هواپیما پس از نشستن و در باند در حال حرکت به سمت پارکینگ یکی از لاستیک‌ها دچار ترکیدگی شد.

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان با بیان اینکه به هواپیما و مسافران خسارت و آسیبی نرسیده است، تصریح کرد: تمامی مسافران این هواپیما به سلامت از فرودگاه خارج شدند و در حال حاضر این هواپیما در حال تعویض لاستیک برای آماده شدن پرواز بعدی است.

وی ادامه داد: پس از تعویض تایر این هواپیما برای پرواز بعدی به مقصد تهران آماده می‌شود.

قاسم‌زاده در مورد تأخیر دو ساعته این هواپیما که این پرواز قرار بود ساعت 10 و 5 امروز از بغداد عازم اصفهان شود، بیان داشت: این تأخیر ربطی به ترکیدن و پنچر شدن تایر هواپیما ندارد و این موضوع یک امر غیر معقولی نیست چرا که ممکن است برای هر وسیله نقلیه دیگر این اتفاق رخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها