يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۱۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۳ دی ۱۳۹۶
گزیده اخبار و اتفاقات هفته:
طنز نوشت پایگاه 598
طنز نوشت پایگاه 598 - محمد کوره پز//


تبریک

اتحادیه صنف فروشندگان شیشه و آینه، حلول این ایام پربرکت را به عموم اعضای این صنف تبریک گفت. این اتحادیه ضمن اعلام رشد روزافزون فروش شیشه در کشور، خواستار ادامه برنامه های اقتصادی دولت شد. جمعی از اعضای این صنف نیز با اشاره به اینکه در این چند روز به اندازه کل شیشه هایی که در مسکن مهر استفاده شده فروش داشته اند، از دولت درخواست کردند به اعتراضات توجه نکرده و همین فرمان جلو برود.

تعجب

مدیر تلگرام تعجب کرد. پاول دورف مدیر اپلیکیشن تلگرام با اشاره به اینکه دولت ایران دسترسی به تلگرام را مسدود کرده از این اقدام ابراز تعجب کرد. دورف دلیل این اقدام را امتناعش از مسدود کردن یک کانال عنوان کرد و افزود: «از مسئولین ایران انتظار نداشتیم به خاطر چند بمب دست ساز، تعدادی سلاح کمری، ده بیست ماشین چپ شده، مقادیری کوکتل مولوتوف و چند نفر که کشته شده اند، نان امثال من را بِبُرند.»

توصیه

عباس عبدی به منتقدان دولت توصیه کرد از پمپاژ بی اعتمادی به دولت دست بردارند. عبدی با اشاره به اینکه دولت همین جوری هم خیلی جا ندارد تاکید کرد که بی اعتمادی مازاد بر ظرفیت دولت، حتما سرریز کرده و به جاهای دیگر سرایت می کند. این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه خواستار جهت دهی پمپاژ فوق الذکر به جاهایی شد که جا دارند و جامعه هنوز به آنجاها اعتماد دارد.

واکنش

حسن روحانی رئیس جمهور به اتفاقات اخیر کشور واکنش نشان داد. رئیس جمهور در این واکنش از مردم خواست یک جوری اعتراض بکنند که بگنجد. ایشان با اشاره به اینکه در بودجه 97 بر سر تمام وعده های که در انتخابات داده بودیم هستیم، افزود: «متاسفانه وعده های انتخاباتی در این خصوص همکاری لازم را با دولت ندارند.» گفتنی است گروه های زیادی از مردم در واکنش به واکنش رئیس جمهور، این سخنان را به دلیل عدم اشاره ایشان به لغو کنسرت ها، ورود زنان به ورزشگاه ها، شنود، رفع حصر، بی سواد بودن منتقدین، عبور از رکود، برجام و ... مشکوک دانستند.

لبخند

رئیس جمهور آمریکا بعد از اغتشاشات اخیر در پیامی به مردم ایران لبخند زد. دونالد ترامپ که قسم می خورد منظوری نداشته و واقعا از ته دل لبخند می زند، دلیل این موضوع را کمک به مردم تروریست ایران برای رفع تروریسم از خودشان دانست. ترامپ افزود: «اینها یک شاعری دارند که گفته از محبت خارها گل می شود!»

در همین رابطه محمد بن سلمان، بوریس جانسون، شیخ حمد آل خلیفه و بنیامین نتانیاهو نیز ضمن ابراز همدردی، لبخند، بشکن، افشاندن دست و پایکوبی، مردم ایران را تشویق به تروریست نبودن کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها