کد خبر: ۴۳۶۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
رييس فدراسيون فوتبال در واكنش به طرح مساله احتمال ابطال انتخابات از سوي قوه قضاييه كه در بعضي رسانه‌ها منتشر شده، گفت: متاسفانه طرح اين مسايل در رسانه‌ها در حالي كه پاسخ قانوني آن هميشه وجود دارد، براي فوتبال ايران بسيار خطرناك است.

علي كفاشيان پس از مراسم معارفه سرپرست سازمان ليگ برتر، در گفت‌وگو با ايسنا، در اين باره توضيح داد: پس از برگزاري مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال، جلسه هيات رييسه با اعضاي جديد برگزار و در آن هيات رييسه تصميم گرفت با عزيزمحمدي تا زمان معرفي كانديداي جديد قطع همكاري كرده و بهروان به طور موقت سرپرستي كميته مسابقات را برعهده داشته باشد. اين تصميم كاملا از سوي هيات رييسه گرفته شد و بنده نقش زيادي در آن نداشتم. به هر حال جايگاه فوق فراتر از رياست سازمان ليگ برتر است؛ كميته‌اي كه يكي از بخش‌هاي آن سازمان ليگ برتر است.

وي در واكنش به اينكه چرا اين قدر سريع و در همان ساعات پس از انتخابات اقدام به اين كار كرديد، در حالي كه با توجه به برگزاري معمول رقابت‌هاي ليگ، مي‌توانستيد طي يك‌ماه آينده با بررسي تمامي جوانب كانديداي پيشنهادي‌تان را معرفي كنيد؟ اظهار كرد: ما اصلا فرصت نداشتيم و بايد تكليف مسوول مسابقات كه رييس آن در مجمع راي نياورد را خيلي زود مشخص مي‌كرديم. امروز به دفتر سازمان ليگ آمديم و از تلاش‌هاي عزيزمحمدي در سال‌هاي گذشته و خدمات زيادي كه به فوتبال داشت، تشكر كرديم. ضمن اينكه بهروان از همين امروز كارش را در محل سازمان ليگ برتر آغاز خواهد كرد.

وي با بيان اينكه هنوز نامزد نايب ‌رييسي دوم فدراسيون و رييس كميته مسابقات را انتخاب نكرده، خاطرنشان كرد: هنوز در اين رابطه تصميم نگرفتيم. بايد در فرصتي كه پيش‌رو داريم با بررسي‌هاي لازم درباره انتخاب مناسب‌ترين گزينه به نتيجه برسيم.

رييس فدراسيون همچنين در واكنش به طرح مسايلي درباره احتمال ابطال انتخابات توسط قوه قضاييه به خاطر نامه سازمان بازرسي كل كشور كه امروز (سه‌شنبه) در برخي مطبوعات منتشر شده، به ايسنا گفت: متاسفانه نبايد چنين اقدام‌هايي صورت گيرد چرا كه طرح اين مسايل براي فوتبال ايران بسيار خطرناك است. باور كنيد اين موضع را با تمامي اطلاعات و تجربياتي كه دارم بيان مي‌كنم كه خيلي براي فوتبال ما بد و خطرناك است. ببينيد در حضور وزير ورزش كشور و نماينده دولت بنده در انتخابات فدراسيون از سوي مجمع راي آوردم. 76 نفر عضو اين مجمع هستند كه با راي‌گيري از آنها رييس آينده فدراسيون مشخص شد. حال اگر ابهام و مساله خاصي درباره برخي قوانين وجود دارد، من كه هستم، بيايند صحبت كنيم و دلايل قانوني و اساسنامه‌اي را بيان كنيم تا هر ابهامي هست به آن پاسخ داده شود؛ نه آن كه اعمال نظر نهادهاي دولتي درباره فدراسيون كه يك نهاد غيردولتي است و نيز انتخابات آن در رسانه‌ها مطرح شود.

وي در پايان گفت: پيش از انتخابات هم ما كاملا قانوني و مكتوب پاسخ ابهاماتي كه بوجود آمده بود را با استناد به تمامي قوانين موجود بيان كرديم. من كه يك رييس تحميلي به فدراسيون نبودم و از آسمان نيامدم، خب مجمع به بنده راي داد. سياست و برنامه همه ما بايد خدمت به فوتبال اين مملكت باشد و در راه اعتلاي آن كار كنيم نه آنكه فعاليتي انجام دهيم كه خداي ناكرده براي فوتبال ما بد تمام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها