يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۱۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
مدیری امشب با پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و بازیگر سینما و تلویزیون به گفتگو می‌پردازد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» امشب میزبان پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون می شود.

همچنین این برنامه، پیش از این میزبان چهره های برجسته فرهنگی، هنری و ورزشی بود و در سری جدید میزبان بازیگرانی چون نرگس محمدی، علی اوجی، احمد نجفی و ... بوده است.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 23 به روی آنتن می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها