کد خبر: ۴۴۱۲۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
#دختران_انقلاب
حضور جالب نایب‌رییس فدراسیون فوتبال و مسوول امور بانوان این فدراسیون نیز از جمله حاشیه‌های به‌یادماندنی مراسم اهدای جوایز این رقابت‌ها بود. خانم «لیلا صوفی زاده» با پوشش چادر در مراسم پایانی و اهدای جوایز این رقابت‌ها شرکت کرد تا قاب‌هایی به‌یادماندنی از قهرمانی باشکوه دختران فوتسالیست ایرانی در لنز دوربین‌ها ثبت شود.
به گزارش پایگاه 598، رقابت‌ها و به‌ویژه در دیدار پایانی، نمایشی بی‌نقص ارائه داد و بارها با درخشش خود، مانع فروریختن دروازه ایران شد تا سهم پررنگی در این قهرمانی شیرین داشته باشد.



اما این، همه افتخار‌آفرینی شیردختران ایرانی نبود. تیم ملی فوتسال دختران ایران که با پوشش کامل اسلامی در این رقابت‌ها حاضر شد، تا پایان بازی‌های جام ملت‌های آسیا با همین پوشش کامل به رقابت با حریفان پرداخت و نشان داد این پوشش نه تنها محدودیتی ایجاد نمی‌کند، بلکه به آنان انگیزه و توان بیشتری برای دفاع از نام ایران و دختران این سرزمین خواهد داد. دختران ایرانی همچون دوره گذشته، بارها در طول مسابقه‌ها نیز با حفظ پوشش اسلامی خود در جنگ‌های تن‌‌به‌تن و آسیب‌دیدگی‌های گاه‌و‌بیگاه در زمین مسابقه، چهره‌ای ارزشمند و دوست‌داشتنی در میان طرفداران فوتسال از خود به‌جای گذاشتند.

حضور جالب نایب‌رییس فدراسیون فوتبال و مسوول امور بانوان این فدراسیون نیز از جمله حاشیه‌های به‌یادماندنی مراسم اهدای جوایز این رقابت‌ها بود.

 خانم «لیلا صوفی زاده» با پوشش چادر در مراسم پایانی و اهدای جوایز این رقابت‌ها شرکت کرد تا قاب‌هایی به‌یادماندنی از قهرمانی باشکوه دختران فوتسالیست ایرانی در لنز دوربین‌ها ثبت شود.

این افتخار با این نام‌ها شکل گرفت. نام‌هایی که هرکدام از یک گوشه این کشور، نام جمهوری اسلامی ایران را بر سر زبان‌ها انداختند. خانم‌ها نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی و آرزو صدقیانی‌زاده از تهران، فاطمه پاپی، طاهره مهدی‌پور و فرشته خسروی از خوزستان، نسترن مقیمی از مازندران، سارا شیربیگی از کرمانشاه، لیلا خدابنده‌لو از البرز، فهیمه زارعی از هرمزگان، فاطمه اعتدادی از قزوین، فاطمه ارژنگی از خراسان رضوی و بالاخره مهسا کمالی از زنجان. حالا آسیا «دختران انقلاب» ایران را با این نام‌ها می‌شناسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها