کد خبر: ۴۴۳۰۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۷ تير ۱۳۹۷
روز پانزدهم رقابت های جام جهانی فوتبال با برگزاری 4 دیدار در گروه های هفتم و هشتم پیگیری می شود.
به گزارش پایگاه 598، روز پانزدهم  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری چهار دیدار در گروه های  H وG پیگیری می‌شود. 

سنگال - کلمبیا : ساعت 18:30 
تیم های ملی فوتبال سنگال و کلمبیا امروز در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی گروه هشتم به مصاف یکدیگر می روند. این دیدار در حالی برگزار می شود که سنگال 4 امتیازه است و کلمبیا هم با 3 امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار دارد.برنده این بازی شانس آن را دارد تا با خیالی آسود راهی مرحله حذفی رقابت های جام جهانی فوتبال شود. همچنین در صورت نتیجه تساوی در این دیدار و شکست ژاپن مقابل لهستان هر دو تیم راهی مرحله بعدی می شوند. 


ژاپن - لهستان : ساعت 18:30 
تیم ملی فوتبال ژاپن شانس آن را دارد تا با کسب حداقل نتیجه تساوی مقابل لهستان حذف شده به عنوان تنها تیم آسیایی راهی مرحله حذفی رقابت های جام جهانی شوند. لهستان در حالی امروز مقابل  نماینده آسیا قرار می گیرد که در دو بازی گذشته خود دو شکست را تجربه کرده است و از دور رقابت ها کنار رفته است. 

انگلیس - بلژیک : ساعت 22:30 
در یکی از زیباترین بازی های امروز دو تیم راه سیافته به دور حذفی رقابت های جام جهانی 2018 ، تیم های بلژیک و انگلیس به مصاف یکدیگر می روند برنده این بازی می تواند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود همچنین در صورت تساوی دو تیم این انگلیسی ها هستند که تنها به دلیل کارت زرد کمتر صدرنشین می شوند. 

تونس - پاناما : ساعت 22:30 
تیم های ملی فوتبال پاناما و تونس در یک بازی تشریفاتی به مثاف یکدیگر می روند دو تیم پیش از این  از دور رقابت ها کنار رفته اند و نتایج بدی را ثبت کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها