أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۲۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۵ آبان ۱۳۹۷
بار دیگر با آمدن اربعین و طنین لبیک به «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) زائران بسیاری از ایران و دیگر کشورهای جهان به عتبات عالیات روانه شده‌ و مردم عراق سفره مهربانی‌ را برای آنها پهن کرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، هرچه به اربعین حسینی و برپایی بزرگ ترین اجتماع مذهبی مسلمانان جهان در کربلای معلی نزدیک  می شویم، میهمان نوازی مردم عراق از زائران شهر عاشقی ، کربلای معلی بیشتر می شود.

مردم عراق به عنوان میزبانان اصلی مراسم باشکوه اربعین برای پذیرایی و خدمت رسانی به ارادتمندان و زائران سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) ، هر آنچه دارند به میدان آورده اند و در پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) و میهمانان خود همچون سال های گذشته  پرشور حضور دارند.

زائران پیاده اربعین از زمان حرکت خود به سمت کربلا تا زمانی که به سمت شهر و دیار خود باز می گردند ، با کرم و میهمان نوازی مردمی روبرو هستند که سفره مهربانی خود را پهن کرده و به زائران امام حسین (ع) خدمت واحترام می کنند.

با آمدن اربعین و طنین لبیک به «هل من ناصرینصرنی امام حسین» از جنوبی ترین شهرهای عراق تا شمال بغداد، کودکان و مردان و زنان عراقی درمسیر پیاده روی با آنچه در توان دارند به راهپیمایان خدمت می کنند و می خواهند در ثواب پذیرایی از زائران اربعین شریک شوند.











ستاد اربعین حسینی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها