يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۰۱۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۶ آذر ۱۳۹۷
پلیس سوئیس اعلام کرد: در حادثه انحراف یک دستگاه اتوبوس و برخورد آن با دیوار ۴۵ تن کشته و مجروح شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: در این حادثه رانندگی که در بزرگراهی در نزدیکی شهر زوریخِ سوئیس اتفاق افتاد یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دلیل تغییر جهت ناگهانی از مسیر اصلی منحرف شد و با یک دیوار برخورد کرد. در این حادثه دست‌کم یک تن کشته و ۴۴ تن دیگر مجروح شدند.

طبق اعلام سفارت روسیه دست‌کم ۱۰ نفر از تبعه این کشور در این حادثه رانندگی مجروح شده‌اند. این اتوبوس از ایتالیا عازم شهر «دوسلدورف» در آلمان بوده که دچار حادثه شده است.

به گزارش راشاتودی، گفته شده تنها قربانی این سانحه یک زن بوده، اما اطلاعاتی در مورد ملیت او منتشر نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها