يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۶۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شبکه سه سیما تصمیم دارد فینال مسابقه «عصر جدید» را در ماه مبارک رمضان به روی آنتن ببرد.
به گزارش پایگاه 598، شبکه سه سیما به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته که قرار است در 3 روز متوالی به روی آنتن برود. یکی از برنامه‌هایی که در این مدت روانه آنتن خواهد شد، مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار است. 

همچنین این شبکه در ماه مبارک رمضان نیز فینال مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» را با حضور برندگان و فینالیست‌ها به روی آنتن خواهد برد. این برنامه نیز در این مدت 3 شب در هفته پخش خواهد شد. 

به گزارش فارس، شبکه سه سیما با «نجم‌الدین شریعتی» مجری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» نیز مذاکراتی داشته تا اجرای برنامه ویژه سحر را به او بسپارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها