کد خبر: ۴۵۵۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
ماه ها فشار به دولت و تنش آفرینی برای هیچ
اگر هیئت رئیسه به این نتیجه برسد که سوال فردا مطرح شود این سوال مطرح می شود ، در غیر اینصورت حضور رئیس جمهور در مجلس و سوال از ایشان منتفی خواهد شد. . .

بولتن نیوز : شنیده ها حاکی از این است که یازده نماینده از 72 نماینده طرح سوال از رئیس جمهور امضای خود را از لیست امضا کنندگان پس گرفتند و در حال حاضر این طرح با داشتن 68 امضا از حد نصاب افتاده و احتمال منتفی شده این موضوع در مجلس وجود دارد .

به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در راه رو ها شنیده شد که حد اقل یازده نماینده امضای خود را از طرح سوال از رئیس جمهور پس گرفته اند که با این وجود این طرح که باید دارای 68 امضا باشد ممکن است از حد نصاب امضا خارج شود .

متعاقب این خبر محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلسه  در همین زمینه در جمع خبرنگاران با تأیید این خبر گفت: برای طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس به حد اقل 72 امضا نیاز است که طرح مذکور 68 امضا دارد.

وی افزود : در حال حاضر طرح سوال از رئیس جمهور، چهار امضا کم دارد . فرهنگی همچنین در خصوص آئین نامه داخلی مجلس در این زمینه و این که در شرایط فعلی طرح سوال از رییس جمهور اگر نمایندگان امضای خود را پس بگیرند چه باید کرد، سکوت کرد.



این نماینده همچنین افزود : با توجه به پس گرفتن امضاهای 11 نماینده و از حد نصاب افتادن طرح سوال از رئیس جمهور هیئت رئیسه مجلس بعد از ظهر امروز جلسه خواهد داشت و در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

عضو هیئت ریئس مجلس گفت: اگر هیئت رئیسه به این نتیجه برسد که سوال فردا مطرح شود این سوال مطرح می شود ، در غیر اینصورت حضور رئیس جمهور در مجلس و سوال از ایشان منتفی خواهد شد.

اکنون با وجود زمزمه های منتفی شدن طرح سوال از رئیس جمهور به نظر می رسد ماه ها هیاهو و کشاکش مجلس برای سوال از رئیس جمهور و تنش آفرینی در فضای سیاسی کشور این سوال مطرح نخواهد شد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها